جلسه توجیهی دانشجویان جدید الورود گروه گردشگری و هتلداری دانشگاه آزاد واحد تهران غرب بصورت مجازی برگزار شد

۰۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۴ کد : ۵۳۵۰
تعداد بازدید:۷۷۹

به گزارش روابط عمومی واحد، به نقل از باشگاه پژوهشگران واحد تهران غرب، جلسه توجیهی ویژه دانشجویان جدید الورود بهمن ماه ۹۸ و مهر ۹۹، گروه گردشگری و هتلداری دانشگاه آزاد واحد تهران غرب به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید برگزار گردید.

این جلسه با هدف آشنایی دانشجویان با فضای دانشگاه، گروه، رشته تحصیلی، آیین نامه های آموزشی، نحوه اتصال به بسترسیستم آموزشی دان، فعالیت های مختلف این گروه توسط انجمن علمی دانشجویی گردشگری و هتلداری واحد تهران غرب با سخنرانی دو تن از اعضای هیات علمی گروه گردشگری و هتلداری خانم دکتر ابتهال زندی و دکتر مهنا نیک بین برگزار شد.

دراین برنامه خانم دکتر ابتهال زندی ضمن تبریک ورود دانشجویان به دانشگاه، به معرفی فضای دانشگاه، اعضای گروه و مسئولین، آیین نامه های آموزشی، باشگاه پژوهشگران جوان و انجمن و نحوه ورود به بستر کلاس های آنلاین پرداختند و از دانشجویان خواستند که مواردی نظیر رعایت دروس پیشنیاز، انتخاب واحد بر اساس چارت درسی و… را رعایت نمایند. در ادامه دو تن از دانشجویان فارغ التحصیل به نمایندگی در مورد ویژگی ها و تجربیات خود از تحصیل در رشته گردشگری و هتلداری ارایه نمودند و در خاتمه این وبینار خانم دکتر مهنا نیک بین به تبیین ماهیت رشته گردشگری و هتلداری تقسیم بندی های آن نحوه تکامل این رشته و… برای دانشجویان سخنرانی کردند.

این جلسه با پرسش و پاسخ دانشجویان در راستای رفع ابهامات آنان به پایان رسید.