برگزاری چهارمین جلسه کمیته علمی جایزه جوان نوآور ماندگار

۰۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۵ کد : ۵۳۵۴
تعداد بازدید:۴۳۰

چهارمین جلسه کمیته علمی جایزه جوان نوآور ماندگار به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، چهارمین جلسه کمیته علمی جایزه جوان نوآور ماندگار با حضور دبیر، اعضای کمیته علمی و اجرایی جایزه با هدف بررسی نهایی مدل و شاخص‌های ارزیابی جایزه به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در ابتدای جلسه امین پیرمحمدزاده، دبیر جایزه ضمن تشکر از زحمات دبیران و اعضای کمیته علمی و اجرایی با توجه به اهمیت داوری در انتخاب جوانان نوآور، بر لزوم رویکرد نوآورانه در انتخاب شاخص‌ها و معیارها و اهمیت انتخاب مدل در تسهیل داوری و ارزیابی علمی آثار ارائه شده بر پایه مدل‌ها و استانداردهای متداول جهانی بومی شده تأکید کرد.

پیرمحمدزاده، در ادامه عنوان کرد: دقت در انتخاب شاخص‌های داوری ضمن کمک به شرکت‌کنندگان در ارسال آثار، لازمه موفقیت پایدار و استمرار جایزه‌ها و جشنواره‌ها اینچنین انتخاب شاخص‌ها و ارزیابی و داوری بر مبنای یک مدل علمی است.

در ادامه این جلسه وحید حاجی‌پور، دبیر کمیته علمی به ارائه گزارش در خصوص نحوه تنظیم شاخص‌ها و معیارهای ارزیابی پرداخت. سپس اعضا به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند؛ و در نهایت مدل و شاخص‌های ارزیابی جایزه بازنگری شد و به تصویب رسید.

جایزه جوان نوآور ماندگار، نشان شهید موسوی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب و مؤسسه مطالعات جامع رستا و با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و دستگاه‌های دولتی و مسئولان لشکری از آذر ماه آغاز شده است و تا بهمن ماه ۹۹ ادامه خواهد داشت.