پاسخ سریع به مطالبات روز دانشجو در تهران غرب

۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۸ کد : ۵۳۹۷
تعداد بازدید:۸۳۶
مطالبات نمایندگان دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران غرب در جلسه پرسش و پاسخ هیات رئیسه این واحد مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، در مراسمی که به مناسبت روز دانشجو به صورت آنلاین برگزار شد، دبیران کانونهای دانشجویی و انجمنهای علمی، مدیر مسئولان نشریات دانشجویی، مسئولین بسیج دانشجویی، تشکل انجمن اسلامی به نمایندگی از دانشجویان سوالاتی درخصوص قسط بندی شهریه، مسائل سیستم آموزشی، سامانه دان، عدم پاسخگویی سسیتم های تلفنی، تعامل ضعیف برخی از اساتید و کارکنان با دانشجویان، درخواست مجوز در خصوص برگزاری کارگاهها، مطرح گردید. در ادامه با پیگیری مسئولین ذیربط بسیاری از مطالبات دانشجویان پیگیری شد که به شرح ذیل می باشد؛

۱- معاونت اداری و مالی واحد، جهت رفع مشکلات مالی دانشجویان پس از دریافت درخواستها با ارجاع به صندوق رفاه دانشجویی دستور تسریع و تسهیل در دریافت وام کوتاه مدت، میان مدت، بلند مدت از محل بودجه واحد، بلند مدت وزارت علوم، بلند مدت ساجد را صادر و مرتباً پیگیری خواهند کرد.

http://administrative-and-finance.wtiau.ac.ir/fa/page/1582

۲- معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد، جهت رسیدگی مستقیم به نمرات ثبت نشده نیمسال دوم ۹۹-۹۸ و نیمسال تابستان ۹۹-۹۸ در آموزشیار، سامانه ثبت درخواست را تهیه و لینک آن برای دانشجویان این نیمسال ها پیامک شد.

۳- به منظور رفاه حال دانشجویان در تردد به دانشکده ها سامانه های پاسخگویی بر روی سایت مجدداً فعال گردید. درخواست ها به صورت روزانه توسط اداره روابط عمومی دریافت پس از دسته بندی برای دانشکده مربوطه جهت پاسخ ارسال خواهد شد.

در این راستا پاسخهای دریافتی از دانشکده ها توسط اداره روابط عمومی برای دانشجویان ارسال می شود.(لازم به ذکر است از ابتدای سال تاکنون، ۳۵ سامانه ثبت درخواست اعم از گواهی اشتغال به تحصیل، ثبت نمرات، میهمانی از، میهمانی به، اختتام کلاسها و … در بازه های مختلف زمانی طراحی و راه اندازی شده است.)

۴- با توجه به ابراز تمایل نمایندگان محترم دانشجویان در جلسه پرسش و پاسخ مبنی بر اعلام نظر درخصوص نحوه پاسخگویی سامانه ها، اداره روابط عمومی واحد تهران غرب سامانه نظرسنجی دانشجویی درخصوص نحوه پاسخگویی برخط دانشکده ها و معاونت های واحد تهران غرب را مجدداً راه اندازی کرد.

۵- معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد، به منظور جبران عقب ماندگی برخی دروس دانشجویان با هماهنگی اداره فناوری اطلاعات و آمار واحد، بخش ایجاد کلاس جبرانی را برای اساتید فعال کرده، همچنین دستور برگزاری کلاسهای جبرانی بر اساس ساعات موظفی تدریس به دانشکده ها نیز ابلاغ گردید.

۶- معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی کلاسها، ایجاد سامانه نظرسنجی دانشجویان را در دستورکار خود قرار داد.

براساس این گزارش، از دانشجویان عزیر تقاضا داریم در شرایط بحران کرونا مراقب سلامتی خود و خانواده باشند و از رفت آمدهای غیرضروری خودداری کنند و فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند

کلید واژه ها: دانشگاه آزاد اسلامی و احد تهران غرب دانشجویان جدیدالورود وام سامانه مجازی