نحوه برگزاری آزمون در سامانه دان ویژه دانشجویان

۳۰ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۱ کد : ۵۵۱۱
تعداد بازدید:۶۶۴۶۲

فیلم آموزشی نحوه برگزاری آزمون در سامانه دان ویژه دانشجویان در انتهای همین صفحه بارگذاری شده است. مهم: نسخه اول

توجه فرمائید این راهنما مرتب به روزرسانی خواهد شد، لذا لازم است دانشجویان گرامی قبل از هر آزمون به این راهنما مراجعه کنند.

دانشجوی گرامی
ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت شما در امتحانات پایان نیمسال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹، فیلم آموزشی نحوه برگزاری امتحانات مجازی را با دقت ملاحظه کنید تا امتحانات خود را در فضایی آرام و بدون استرس به پایان برسانید.

دانشجویان عزیز دقت داشته باشند تنها مرجع رسمی راهنمای امتحانات سایت واحد تهران غرب به آدرس wtiau.ac.ir و کانال تلگرامی رسمی واحد تهران غرب به آدرس wtiau_news و صفحه اینستاگرامی به آدرس wtiau.official می‌باشد.

 

نکات زیر را بادقت مطالعه نمایید.

۱- کلیه آزمون‌های شما در داخل سامانه wtiau.daan.ir برگزار خواهد شد.

۲- هر دانشجو می‌بایست یک آدرس پست الکترونیکی در جیمیل داشته باشد تا در صورت نیاز از آن استفاده نماید. (جهت دریافت راهنمای تصویری ساخت جیمیل اینجا کلیک کنید)

۳- در قسمت «آزمون‌های من» باید برای هر کدام از دروسی که در ترم جاری اخذ شده یک آزمون با عنوان پایان‌ترم مشاهده شود که تاریخ و ساعت برگزاری آن با کارت امتحانی دانشجویان مطابقت دارد. در صورتی که مغایرتی در این خصوص مشاهده شود موضوع را به دانشکده خود و پشتیبانی آنلاین دان اطلاع دهید.

۴- دکمه «ورود به آزمون» به هنگام فرا رسیدن زمان برگزاری آزمون فعال می‌شود و دانشجویان می‌توانند از طریق آن وارد آزمون شوند.

۵- دانشجویان می‌توانند از قسمت چپ صفحه به فایل سؤالاتی که استاد درس آپلود کرده است دسترسی داشته باشند.

۶- دانشجویان پس از دانلود سؤالات باید پاسخ‌ها را بر روی پاسخبرگ بنویسند و از آن عکس بگیرند و از طریق گزینه «ارسال پاسخ‌نامه» آن را ارسال کنند و دکمه «ثبت آزمون» را کلیک کنند. (پاسخنامه شما می‌بایست در ذیل آزمون بارگذاری شود. لذا لازم است ابتدا پاسخنامه خام را دریافت کنید.) (جهت دریافت فایل pdf پاسخنامه خام واحد تهران غرب کلیک کنید) (جهت دریافت فایل کلمه پاسخنامه خام واحد تهران غرب کلیک کنید.)

حتماً در بخش احراز هویت، دانشجو می‌بایست یا کارت دانشجویی، یا کارت ملی، یا کارت شناسایی معتبر عکس دار و یا عکس خود را قرار داده و سپس از آن عکس بگیرد و یا فایلpdf تهیه و ارسال نماید.

 

نکته مهم: دانشجویان جهت ارسال پاسخنامه‌های خود می‌توانند تصویر تمام صفحات را در یک پوشه قرار داده و زمان ارسال پاسخنامه‌ها همزمان همه ی صفحات را با هم انتخاب کرده و ثبت نماید. بدین روش همه ی صفحات ثبت می‌گردد.

پیشنهاد میشود برای پاسخ نامه‌ها عکس ارسال شود.

دانشجویان توجه داشته باشند که باید حتماً دکمه «ثبت آزمون» را کلیک کنند تا پاسخنامه آن‌ها به‌صورت نهایی ارسال شود.

دانشجویان دقت داشته باشند پاسخنامه‌های خود را فقط در بازه زمانی امتحان می‌توانند ارسال کنند و پاسخبرگهای ارسال شده بعد از این بازه زمانی باطل می‌باشد.

نکته بسیار مهم: پاسخنامه واحد تهران غرب طراحی شده است و دانشجویان ملزم به استفاده از این پاسخنامه می‌باشند و ارسال پاسخ سوالات در برگه سفید مورد قبول نمی‌باشد. (جهت دریافت فایل pdf پاسخنامه خام واحد تهران غرب کلیک کنید) (جهت دریافت فایل کلمه پاسخنامه خام واحد تهران غرب کلیک کنید.)

 

۷- چنانچه در زمان برگزاری امتحانات با مشکلات فنی مواجه شدید ضمن حفظ آرامش با پشتیبانان فنی که شماره‌های تماس آن در انتهای همین صفحه آمده تماس بگیرید تا همکاران ما به شما کمک کنند.

۸- چنانچه در زمان برگزاری هر آزمون مشکلی برایتان ایجاد شد فقط در بازه شروع و پایان همان امتحان مشکل خود را در سامانه زیر ثبت نمایید و کد رهگیری دریافت کنید. یا فقط در بازه شروع و پایان همان امتحان مشکل خود را به شماره‌های زیر پیامک کنید. به درخواستهای رسیده بعد از پایان امتحان ترتیب اثر داده نمی‌شود. (توجه داشته باشید در بازه امتحانات فقط پشتیبانان فنی برای رفع فقط مشکلات فنی شما پاسخگوی تلفنی می‌باشند لذا از برقراری تماس تلفنی خودداری نمایید و با حفظ آرامش خود درخواست خود را در بازه تعیین شده از دو روش گفته شد اطلاع دهید.)

جهت ورود به سامانه ثبت درخواست مشکل ایجاد شده در بازه امتحان اینجا کلیک کنید

شماره‌های دانشکده‌ها جهت ارسال فقط پیامک مشکلات امتحانات در بازه زمانی همان امتحان:

دانشکده فنی و مهندسی ۰۹۳۵۲۱۸۱۷۶۶
دانشکده علوم انسانی ۰۹۰۵۲۵۴۱۲۹۸
دانشکده مدیریت ۰۹۳۷۹۱۳۸۹۸۲
دانشکده هنر و معماری ۰۹۳۰۱۲۱۸۴۱۳

۹- به هر دلیل اگر این سیستم در انتقال سوال یا انتقال پاسخ نامه دچار اختلال شود سیستم جایگزینی طراحی شده که در فاصله زمانی کوتاهی وارد مدار خواهد شد لذا خونسردی خود را حفظ کنید ومنتظر ارسال پیام از طرف ما باشید.

جهت ورود به سامانه ثبت درخواست مشکل ایجاد شده در بازه امتحان اینجا کلیک کنید

شماره‌های دانشکده‌ها جهت ارسال فقط پیامک مشکلات امتحانات در بازه زمانی همان امتحان:

دانشکده فنی و مهندسی ۰۹۳۵۲۱۸۱۷۶۶
دانشکده علوم انسانی ۰۹۰۵۲۵۴۱۲۹۸
دانشکده مدیریت ۰۹۳۷۹۱۳۸۹۸۲
دانشکده هنر و معماری ۰۹۳۰۱۲۱۸۴۱۳

۱۰ - برای مشاهده آموزش کاهش حجم عکس پاسخنامه خود در کامپیوتر، اینجا را کلیک کنید.

۱۱- حتماً ۱۵ دقیقه قبل ازپایان زمان امتحان، شروع به بارگذاری پاسخنامه خود در سامانه wtiau.daan.ir نمایید.

 

شماره‌های تماس تلفنی پشتیبانان فنی صرفاً جهت رفع مشکلات فنی دانشجویان:

از اینکه فقط در بازه امتحانی خود با پشتیبانی تماس می‌گیرید متشکریم.

در صورت مشغول بودن یا عدم پاسخگویی با سایر شماره‌ها تماس حاصل فرمایید.

توجه: شماره‌های ذکر شده فقط مخصوص دانشجویان واحد تهران غرب می‌باشد.

۰۹۳۰۵۸۸۷۰۹۲
۰۹۳۶۲۱۶۳۲۹۸
۰۹۳۵۴۰۳۵۹۳۸
۰۹۳۳۱۷۴۸۱۳۶
۰۹۲۱۶۹۲۹۸۶۶
۰۹۳۸۸۳۹۶۲۹۹
۰۹۳۸۸۲۸۸۸۵۷

 
 


لینک دانلود فایل