به منظور کاهش دغدغه های دانشجویان در بازه امتحانات:

جلسه هماهنگی امتحانات پایان ترم نیمسال اول ۱۳۹۹ ۱۴۰۰ در واحدتهران غرب برگزار شد

۰۲ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۸ کد : ۵۵۱۶
تعداد بازدید:۸۸۰۷

به گزارش روابط عمومی واحد تهران غرب، جلسه هماهنگی امتحانات پایان ترم نیمسال اول ۱۳۹۹ ۱۴۰۰ امروز پنجشنبه ۰۱/‏۰۲/‏۹۹ با حضور دکتر پروین داداندیش، رئیس واحد، دکتر مهدی حیدری، معاون اداری و مالی و سرپرست حوزه معاونت پژوهش و فناوری، دکتر سید حسین پیشگر، معاون فرهنگی و دانشجویی و سرپرست حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، روسای دانشکده‌ها؛ دکتر بابایی، دکتر زارع، دکتر رمضانی، دکتر عزیزی و دکتر بیاناتی، مدیر آموزش واحد، روسای ادارات فناوری اطلاعات و آمار و روابط عمومی، مدیران آموزش و مسئولانه IT دانشکده ها در سالن ایده تا عمل مجتمع پیامبر اعظم برگزار شد.
دکتر داداندیش در این جلسه ضمن اشاره به تجربه برگزاری امتحانات در نیمسال دوم ۹۹-۹۸ و ترم‌تابستان گفت: در شرایط کنونی باید امتحانات ایمن و سالم برگزار کنیم. خوشبختانه واحد تهران غرب در دو ترم گذشته تجربه بسیار خوبی در برگزاری امتحانات مجازی داشته است ما باید ضمن رعایت قوانین و مقررات آموزشی در برگزاری امتحانات، محیطی را فراهم نماییم تا دانشجویان با کمترین استرس به امتحانات خود پرداخته و اعتراضات را به حداقل برسانیم.
وی ضمن اشاره به اینکه دانشکده ها در خط مقدم واحدهای دانشگاهی هستند افزود: پشتیبانی فنی و آموزشی توسط دانشکده ها، اطلاع رسانی های کامل و به موقع و پاسخگویی مناسب به درخواست ها، مسائل و مشکلات دانشجویان باعث می‌شود واحد تهران غرب به عنوان واحدی چابک در میان واحدهای دانشگاهی استان تهران معرفی گردد.
در ادامه جلسه حاضرین در خصوص برگزاری امتحانات در سامانه دان به بحث و تبادل نظر پرداختند.
گفتنی است، در این جلسه مقرر شد درصورت ایجاد اختلال در سامانه امتحانات، سامانه جایگزین در دانشکده ها بکار گرفته شود تا امتحانات در موعد مقرر انجام شود.
همچنین موارد به شرح ذیل در این جلسه مصوب گردید:
۱- تهیه دستورالعمل ویژه اساتید
۲- تکمیل و به روزرسانی اطلاعیه نحوه برگزاری امتحانات ویژه دانشجویان
۳- ایجاد سامانه ثبت مشکلات دانشجویان در بازه هر امتحانشان
۴- اعلام شماره های پشتیبانی فنی
۵- اعلام شماره تلفن هر دانشکده برای ارسال پیامک در زمان امتحان توسط دانشجویانی که با مشکلات خاص روبرو می شوند.