جلسه تکریم و معارفه معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد تهران غرب

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۰:۲۲ کد : ۵۵۲۶
تعداد بازدید:۱۰۵۰

به گزارش روابط عمومی واحد تهران غرب جلسه تکریم و معارفه‌ی سرپرست معاونت دفترنهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد تهران غرب با حضور خانم دکتر داداندیش رئیس واحد تهران غرب، حاج آقا رجالی، حاج آقا سراج، آقای دکتر خالدی رئیس واحد تهران شمال حجت الاسلام قوامی، حجت الاسلام محمدی، دکتر حیدری معاون اداری و مالی و سرپرست معاونت پژوهشی و فناوری واحد، دکتر پیشگر معاون فرهنگی دانشجویی و سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد، دکتر رمضانی رئیس دانشکده علوم انسانی، دکتر عزیزی رئیس دانشکده مدیریت، دکتر یعقوبی مدیر کل حوزه حراست در سالن ایده تا علم مجتمع پیامبر اعظم (ص) برگزار گردید.

در ابتدای جلسه خانم دکتر داداندیش ضمن خوشامدگویی به حاضرین گغت حجت الاسلام محمدی پایه ریز دفتر نهاد رهبری در واحد تهران غرب بودند که آن را اصولی انجام دادند و ارتباط بسیار خوب و مناسبی بااساتید، کارکنان و دانشجویان داشتند. واحد تهران غرب واحدی جوان می‌باشد و در آستانه پانزدهمین سالگرد تأسیس واحد هستیم خوشبختانه توانستیم پیرو مقام معظم رهبری در مسیر نقش تربیتی و مهارتی دانشگاه‌ها قدمی برداریم.

خوشبختانه همکاری بسیار خوبی با دفتر نهاد مقام معظم رهبری داشتیم و ایشان نقش مشاوره‌ای امین را برای واحد داشتند آقای دکتر محمدی زحمات زیادی را برای واحد تهران غرب کشیدند و امیدوارم حجت الاسلام قوامی هم در مسیری که پیش رو دارند موفق باشند و شاهد اتفاقات خوبی باشیم و بتوانیم قدمی در راه اهداف عالی دانشگاه آزاد اسلامی که همان تربیت یک مسلمان شایسته است نیز برداریم.

در ادامه حاج آقا حجت الاسلام رجالی ضمن اشاره به وظایف دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گفت بعد از افتتاح دفاتر نهاد نمایندگی در دانشگاه آزاد اسلامی که طبق تفاهم نامه نهاد با دانشگاه صورت گرفت دفاتر جدیدی در واحدهای دانشگاهی تأسیس شد و امیدواریم حضور این دفاتر کمکی باشد برای پیشبرد برنامه‌های دینی، فرهنگی واحدهای دانشگاهی و بازویی باشد برای دانشگاه‌ها وی ضمن اشاره به اینکه تصمیم بر این شد است که شش واحد از واحدهای استان تهران رتبه بالاتری داشته باشند گفت افرادی که در این واحدها مشغول می‌شوند مسئول می‌باشند و حجت الاسلام محمدی قرار است به عنوان مسئول در واحد اسلامشهر حضور داشته باشند و این جابه جایی فقط جهت استفاده از ایشان در این واحد می‌باشد وی در ادامه افزود فعالیت دفتر نهاد رهبری واحد تهران غرب بهد از این انشاالله توسط حجت الاسلام قوامی خواهد بود. سپس حجت الاسلام سراج ضمن تشکر از فعالیت‌های رئیس واحد تهران غرب خانم دکتر داداندیش گفت حجت الاسلام قوامی در واحد تهران شمال دارای عملکرد خوبی بوده‌اند ولی در سطح کلان تصمیم بر این شده است که این جابه جایی صورت پذیرد.

حجت الاسلام محمدی ضمن اشاره به دغدغه‌های فرهنگی دکتر داداندیش گفت ایشان با مجموعه بسیار خوبشان خصوصاً آقای دکتر پیشگر معاون فرهنگی دانشجویی واحد، تلاش‌های خوبی در راستای برنامه‌های فرهنگی داشته‌اند و خواهند داشت یکدستی و هماهنگی و یکرنگی در واحد تهران غرب کمک زیادی در راستای اجرای برنامه‌های نهاد بود. وی افزود سه طرح اصلی را برای دفتر نهاد رهبری واحد تهران غرب در نظر داشتم که بحمدالله هر سه طرح کلید خورده است. محورهای نماز، تفسیر قران، حرکت تحول در نظام خانواده برای سه دسته مخاطب دانشجویی، کارمندی و اساتید را برنامه ریزی شده و اقداماتی در این زمینه صورت پذیرفته است.

حجت الاسلام قوامی با قرائت قران آیه ۱۶۴ سوره آل عمران گفت اخلاق سرآمد همه کارها در زندگی فردی، اجتماعی و کاری می باشد و رسالت انبیا هم همین بوده است مقام معظم رهبری همه کارها را مقدمه‌ای بر این دانسته‌اند یعنی اگر اخلاق درست شود بقیه کارها درست خواهد شد.

سرپرست دفتر نهاد رهبری در واحد تهران غرب افزود این موضوع را سرفصل کار خود قرار داده‌ام و سعی خواهم کرد در ادامه کارهای خوب حجت الاسلام دکترمحمدی اخلاق را در دانشگاه نهادینه کنم وی ضمن اشاره به اینکه بحث اخلاق باید بالاتر از دانشگاه باشد گفت باید فردی کار شود تا اخلاق در دانشگاه، خانه، جامعه گسترش پیدا کند.

آقای دکتر خالدی رئیس واحد تهران شمال با اشاره به اهمیت وجود دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها گفت رکن اصلی معنویات و کار عمیق فرهنگی از مجموعه نهاد رهبری در دانشگاه آزاد باید اتفاق بیوفتد و این ممکن نیست مگر با هماهنگی با سایر حوزه‌ها و قسمتهای دیگر دانشگاه وی افزود با یک هم اندیشی راهمه حوزه‌های دانشگاه را با دفتر نهاد رهبری هم مسیر کرد. در واحد تهران شمال در مدت زمان اندکی که در واحد تهران شمال که خدمت حجت الاسلان قوامی بودیم کارهای خوبی انجام شد که آخرین آن تشییع و تدفین دو شهید گمنام در واحد تهران شمال می‌باشد که کاربسیار بزرگ و خوبی بوده است. رئیس واحد تهران شمال افزود خانواده دانشگاه ازاد اسلامی یکپارچه می‌باشد و یک برنامه در یک واحد دانشگاهی می‌تواند منشأ تحول در سراسر کشور باشد و امیدوارم در آینده با هم اندیشی و اهم افزایی دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی و واحدهای دانشگاهی شاهد تحولات خوبی باشیم.

دکتر پیشگر با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی مشترک انجام شده توسط معاونت فرهنگی دانشجویی و دفتر نهاد رهبری در واحد تهران غرب گفت حجت الاسلام محمدی در واحد تهران غرب منشأ آموزه‌های بسیار خوبی برای واحد بودند و ما از حضور ایشان استفاده کردیم. واحد تهران غرب واحد جوان و پیشرو می‌باشد که در شش سال گذشته رشد بسیار خوبی داشته است و امیدواریم با حضور حجت الاسلام قوامی اتفاق‌های بسیار خوبی دربخش فرهنگی واحد تهران غرب رقم خورد.

در پایان با اهدای لوح تقدیراز زحمات حجت الاسلام محمدی تقدیر گردید و همچنین حکم حجت الاسلام قوامی به ایشان تقدیم شد.