دکتر داداندیش در افتتاحیه کارگاه تولید دیجیتال (FABLAB):در آینده شاهد رشد ایده های جدید و کسب موفقیت های بیشتری در واحد خواهیم بود

۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۱:۱۰ کد : ۵۵۷۸
تعداد بازدید:۷۴۲

کارگاه تولید دیجیتال ( fablab ) مرکز تحقیقات اقتصاد خلاق امروز با حضور خانم دکتر داداندیش، رئیس واحد، دکتر حیدری، معاون اداری و مالی و سرپرست حوزه پژوهش و فناوری، دکتر پیشگر، معاون فرهنگی دانشجویی و سرپرست حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر زارع، رئیس دانشکده معماری، دکتر عزیزی، رئیس دانشکده مدیریت، دکتر رمضانی، رئیس دانشکده علوم انسانی، دکتر نقشینه، رئیس مرکز تحقیقات اقتصاد خلاق، مهندس جمالی، مدیر عمران، کاظمی نسب، رئیس اداره روابط عمومی در دانشکده هنر و معماری افتتاح گردید.

در این مراسم دکتر داداندیش، ضمن تشکر از همه مسئولان گفت: با توجه به تمام محدودیت‌ها و موانعی که وجود دارد توانسته ایم به این نقطه برسیم. بسیار خوشحالم که به یک مدل جدیدی رسیدیم. با کمک مرکز تحقیقات اقتصاد خلاق توانستیم برای دانشجویی که فارغ التحصیل واحد خودمان هست در داخل دانشگاه فضایی و اشتغالزایی کنیم.

رئیس واحد تهران غرب با اشاره به جلسه تبیین دستاوردهای واحد گفت: در این جلسه پیشنهاد دادم همه ی حوزه ها همکاری و هم افزایی داشته باشند، افتتاح این کارگاه تولید دیجیتال نمونه ای موفق از این همکاری و هم افزایی می باشد. قطعاً این گونه اقدامات کمک خواهد کرد تا در آینده شاهد رشد ایده های جدید و کسب موفقیت های بیشتری در واحد باشیم. حمایت از این فعالیتها و سرمایه گذاری بر روی آن باعث می شود تا زمان کوتاهتر شود. اگر قرار بود واحد همچین کارگاهی را به تنهایی ایجاد کند قطعاً هم از لحاظ اداری طولانی می شد هم نیاز به منابع مالی زیادی داشت که تامین آن زمانبر می باشد.

داداندیش گفت: در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر که صبح امروز برگزار شد، دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی براین موضوع تاکید داشتند که دانشگاه باید بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری و رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) تحول و تغییر را سرلوحه کار خود قرار دهیم. باید در محیط آموزشی دانشگاه تحولی ایجاد شود و فرهنگ سازمانی و فرهنگ اداری فراخور آن بوجود آید.

وی افزود: برای اینکه در آموزش تحول داشته باشیم و حرکت به سمت آن سرعت بگیرد باید از اینچنین اقدامات حمایت کنیم. امیدوارم با ادامه ی حمایتهای همه حوزه ها و همکاری و هم افزایی بیشتر شاهد موفقیت این کارگاه (fablab)باشیم و شاهد نتیجه این حمایتها باشیم. بسیار خوشحالم که تحولات نگاه سازمانی و فرهنگ اداری را داریم در دانشگاه پیاده میکنیم و با همین افتتاح فبلب هم فکر می‌کنم برای سال جدید اولین قدم اتفاق افتاده است.