برنامه اختتامیه هفته بزرگداشت پانزدهمین سال تاسیس واحد تهران غرب

۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۳ کد : ۵۵۸۸
تعداد بازدید:۸۰۷

به گزارش روابط عمومی واحد، برنامه اختتامیه هفته بزرگداشت پانزدهمین سال تاسیس واحد تهران غرب با حضور دکتر پروین داداندیش، رئیس واحد، حجت الاسلام و المسلمین دکتر قوامی سرپرست معاونت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، دکتر پیشگر معاون فرهنگی دانشجویی وسرپرست حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر حیدری، معاون اداری و مالی و سرپرست حوزه معاونت پژوهش و فناوری، روسای دانشکده ها، مدیران گروههای آموزشی، مدیران ستادی، کارکنان بازنشسته و بازخرید، اساتید، کارکنان، دانشجویان در سالن شهید موسوی دانشکده فنی و مهندسی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

داداندیش ضمن تبریک پانزدهمین سال تاسیس واحد تهران غرب و چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی و میلاد با سعادت فاطمه زهرا (س) گفت: بسیار خوشحالم که بعد از یک سال که به خاطر بیماری کرونا جشن و برنامه ای نداشتیم، در خدمت اعضای کانون های دانشجویی، انجمن های علم، دانشجویی اساتید دانشجویان و همکاران هستیم.
وی ضمن اشاره به دو مسابقه ملی برگزار شده گفت: از شهرهای مختلف ایران در این مسابقات شرکت کرده اند که قرار است نتایج آن اعلام و از نفرات برتر تقدیر شود. البته باتوجه به اینکه بیشتر افراد شرکت کننده در این مسابقه در شهرستانها هستند بستر مجازی فراهم کردیم تا ایشان هم بتوانند همزمان در برنامه شرکت داشته باشند.
وی افزود: ۵۰۰ اثر در این مسابقات شرکت کردند که همگی توسط اساتید ما در مرکز تخقیقات صنعت و سلامت، مرکز تحقیقات اقتصاد خلاق و سرای نوآوری واحد بررسی و نفرات برتر امروز اعلام خواهند شد. همچنین در سه سال گذشته تعدادی از اساتید و همکاران خوب ما باز خرید و بازنشسته شدند که امروز از ایشان نیز تقدیر می کنیم.
رئیس واحد تهران غرب گفت: در برنامه هفته پژوهش سال گذشته که در خدمت ۱۵ انجمن علمی بودیم برنامه گذاشتیم تا تلاش کنیم در همه ی رشته ها یک‌انجمن علمی داشته باشیم. با همراهی و همکاری شما دانشجویان عزیز و اساتید راهنمای ارجمند شما، امروز ۲۰ انجمن علمی داریم که باعث افتخار می باشد. خوشبختانه انجمنهای علمی واحد تهران غرب در میان ۴۰۰ واحد دانشگاهی توانسته رتبه های خوبی کسب کنند و باشگاه پژوهشگران جوان واحد رتبه اول را کسب کرده است.
داداندیش گفت: سال گذشته در ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید یک شعار با عنوان " ما فردا را بهتر از امروز می سازیم" انتخاب کردیم. مطمئن هستیم که با تلاش همه ی همکارانم می توانیم فردا را با شما بهتر بسازیم و آینده بهتری را برای شما رقم بزنیم.
در حاشیه این مراسم از دبیران کانونهای فرهنگی دانشجویی مهدویت، گویندگی و اجرا، مهارتهای زندگی، هتلداری، گردشگری و خوراک، شعر و ادب، رئیس باشگاه پژوهشگران جوا، و نخبگان و همچنین کارکنان بازنشسته و بازخرید تقدیر به عمل آمد و احکام اعضاء ۸ انجمن علمی دانشجویی نیز داده شد.

نامگذاری ساختمان شهیدان روشن چراغ، تجلیل از خانواده های شهدا، تجدید میثاق با امام و شهدا، وبینار تشریح دستاوردهای واحد، وبینار تمدن نوین اسلامی، توربازدید نودانشجویان، راهپیمایی یادمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، تور و نمایشگاه مجازی، اولین جشنواره چند رسانه ای خلاق، تجلیل از بازنشستگان و بازخریدها، وبینار نقش آرامش در زندگی، کلیپ اولین های تهران غرب، موشن گرافی دستاوردهای واحد از جمله برنامه های این هفته می باشد.