مرحله درون واحدی نخستین رویداد ملی رقابت تیم‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد تهران غرب برگزار گردید.

۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۴ کد : ۵۶۵۹
تعداد بازدید:۷۲۲

این رویداد در دو روز با حضور ۱۶ تیم در گروههای موافق و منتقد از واحدهای تهران غرب، پرند و رباط کریم با موضوعات اجتماعی، سیاسی و فرهنگی برگزار شد.
شرکت کنندگان در محور اجتماعی و زیرموضوع "شاغل بودن زنان به بنیاد خانواده لطمه وارد می‌کند"، محور سیاسی با ۳ زیر موضوع «مذاکره در ارتباط با سیاست‌های دفاعی موشکی، امنیت ایران را در منطقه با چالش مواجه می‌کند.»، «تاکید بر حفظ استقلال و حاکمیت ملی ایران از دلایل اصلی اعمال تحریم‌های ظالمانه آمریکا است.» و «توافق برجام باعث حفظ منافع ملی ایران می‌شود.» همچنین در محور فرهنگی نیز با ۵ زیر موضوع «بالاتر تحصیلات زن از شوهر باعث اختلافات خانوادگی می‌شود.»، «جراحی زیبایی ناشی از کمبود اعتماد به نفس است.»، ارتباط مستقیمی با حجاب و افزایش سلامت روانی بانوان وجود دارد.»، دولت نباید در نحوه پوشش مردم دخالت کند.» و «تغییر نگاه جوانان به ازدواج از علل افزایش سن تجرد است.» با همدیگر رقابت کردند.
در پایان مرحله درون واحدی این رویداد که در دو روز برگزار گردید در مجموع ۱۲ تیم به مرحله اول استانی راه یافتند.
واحد تهران غرب، براساس برنامه ریزی دبیرخانه مرکزی این رویداد از ۱۶ اسفند لغایت ۲۵ اسفند ۹۹ میزبان تیم‌های راه یافته به مرحله استانی با محوریت موضوعات اجتماعی خواهد بود.