برگزاری مرحله استانی نخستین رویداد ملی رقابت تیم های دانشجویی در کرسی های آزاداندیشی دانشگاه آزاد اسلامی در محور اجتماعی به میزبانی واحد تهران غرب

۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۹ کد : ۵۶۸۷
تعداد بازدید:۵۸۴


به گزارش روابط عمومی واحد تهران غرب، نخستین رویداد ملی رقابت تیم های دانشجویی در کرسی های آزاداندیشی در مرحله استانی با موضوعات اجتماعی طی روزهای شنبه ۲۳ اسفند و یکشنبه ۲۴ اسفند به میزبانی واحد تهران غرب برگزار می گردد. سالنهای ایده تا عمل مستقر در دانشکده علوم انسانی، دفاع علوم انسانی و اجتماعات شیخ بهایی برای برگزاری این رویداد در نظر گرفته شده است.
این رویداد با محوریت اجتماعی و دو زیرموضوع "شبکه های اجتماعی موجب سست شدن نظام خانواده می شود" و "روابط با جنس مخالف پیش از ازدواج موجب پیامدهای مختلف در جامعه می شود" و با حضور ۳۲ تیم از واحدهای مختلف استان تهران که به مرحله استانی راه پیدا کرده اند برگزار می گردد.
گفتنی است آقایان دکتر سروش فتحی، حبیب اله کریمیان، مهدی مختارپور، رحمت اله امیر احمدی، امید علی مسعودی، محمد سلطانیفر، عطااله ابطحی، محسن عامری و خانم ها دکتر مستوره عزت زاده، سارا محمد پور و زهرا زارع از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در این رویداد دو روزه به عنوان داور حضور دارند.