دوره مدیریت اجرایی صنایع دستی توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار می شود

۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۰:۲۱ کد : ۵۷۵۳
تعداد بازدید:۴۰۲
در راستای امضای تفاهم نامه همکاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کل کشور در جهت رشد و بالندگی دو جانبه مبنی بر مرتفع کردن نیازهای آموزشی حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سایر حوزه های همکاری دانشگاه ازاد اسلامی واحد تهران غرب ثبت نام در دوره غیر حضوری مدیریت اجرایی صنایع دستی – بازاریابی آغاز شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، جلسات متعددی توسط اعضاء هیت علمی گروه گردشگری در سطوح مختلف معاونت صنایع دستی وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با نظارت و حضور رئیس واحد و معاون پژوهشی برگزار گردید.

براساس این گزارش، پس از بررسیهای لازم و تبادل اطلاعات انجام شده، یکی از خلاء های آموزشی این حوزه با توجه به ماهیت اقتصادی کسب و کارهای فعال در صنعت گردشگری، برگزاری دوره مدیریت اجرایی "صنایع دستی " بود که از سوی معاونت صنایع دستی، دکتر محمودیان، مطرح گردید. سپس طرح مطالعاتی دوره در واحد و گروه مدیریت گردشگری توسط دو تن از اعضاء هیت علمی زندی ونیک‏بین، آغاز گردید و دوره مدیریت اجرایی صنایع دستی با رویکرد بازاریابی که از تکنیکهای مورد نیاز فعالین اقتصادی این بخش به جهت موفقیت در بازارهای داخلی و بین المللی است مورد اجماع علمی قرار گرفت.

شایان ذکر است: طراحی سرفصل دوره با عنوان "مدیریت اجرایی صنایع دستی با گرایش بازاریابی" انجام شد. طی جلساتی با حضور معاونت صنایع دستی، رئیس واحد و رئیس مرکز آموزشهای تخصصی کوتاه مدت کاربردی واحد، چارچوب علمی دوره، نهایی و بستر اجرایی آن در قالب دپارتمان کسب و کارهای گردشگری و هتلداری تصمیم گیری شد.

در این راستا پس از گذشت ۹ ماه برنامه ‏ریزی‏های آموزشی جهت برگزاری دوره انجام پذیرفته و زمانبندی برگزاری نخستین دوره آن با همکاری معاونت صنایع دستی کل کشور خردادماه ۱۴۰۰ برگزا. خواهد شد. نحوه برگزاری این دوره به جهت شرایط پاندمیک موجود و سهولت شرکت علاقه مندان این حوزه از شهرستانهای مختلف در سطح کشور بصورت آنلاین و مجازی می باشد.

براساس این گزارش، طول دوره بصورت تئوری و کارگاهی ۳۰۰ ساعت در نظر گرفته شده است. همچنین مدرک صادر شده برای شرکت کنندگان به اعتبار معاونت صنایع دستی کل کشور و مرکز آموزش‏های تخصصی کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب قابل ترجمه می باشد.

علاوه بر این علاقه مندان جهت شرکت در این دوره بر اساس اهداف و ماموریت دوره طراحی شده در ابتدای دوره مورد مصاحبه حضوری و آنلاین قرار می گیرند. شهریه پرداختی تعیین شده بنا به توافق انجام شده میان دانشگاه و معاونت صنایع دستی جهت سهولت پرداخت توسط دانشجویان با توجه به سایر دوره های MBA مشابه در کمترین سطح تعیین شده است که بصورت اقساط از ابتدا تا انتهای دوره قابل پرداخت می باشد. مخاطبان اصلی این دوره؛ صاحبان کسب و کارهای صنایع دستی، سرمایه گذاران، دانشجویان مرتبط از رشته ‏های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی و سایر علاقه مندان می تواند باشند. ثبت نام در این دوره با توجه به اولویت بندی زمانی می باشد. بنابراین افراد می توانند از طریق لینک ذیل جهت ثبت نام در دوره غیر حضوری "مدیریت اجرایی صنایع دستی – بازاریابی" ثبت نام کنند.
جهت ثبت نام لطفاً کلیک کنید

https://tourism-dep.wtiau.ac.ir/fa/form/264