وبینار مجازی مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح برگزار شد

۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۹:۴۳ کد : ۵۸۹۳
تعداد بازدید:۵۴۸

به گزارش روابط عمومی واحد تهران غرب، وبینار مجازی "مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح" توسط معاونت دانشجویی و فرهنگی با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد تهران غرب، بسیج اساتید، کارکنان و دانشجویی برگزار گردید.

براساس این گزارش وبینار با حضور دکتر پیشگر، معاون فرهنگی دانشجویی، حجت الاسلام والمسلمین قوامی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، حجت الاسلام والمسلمین سید یدالله شیرمردی، اساتید، کارکنان، دانشجویان، اعضاء بسیج کارکنان، اساتید و دانشجویان بصورت حضوری و مجازی برگزار گردید.
در ابتدای برنامه، حجت الاسلام علیرضا قوامی، مجری برنامه ضمن بیان مطالبی درخصوص اهمیت انتخابات گفت: انتخابات می بایست پر شور برگزار گردد و نگاه مظلومین عالم به این موضوع می باشد.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید یدالله شیرمردی، سخنران اصلی وبینار در مورد اهمیت و ضرورت شرکت در انتخابات گفت: پیشرفت هر کشوری در گرو انتخابات آن کشور می باشد. هر کسی که در انتخابات منتخب مردم می شود، در اصل امانتدار مردم می باشد. همه ی دولتها از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون خوشبختانه خدمات خوبی را به مردم ارائه نموده اند ولی هر دولتی انتقاداتی به دولت قبل از خودش دارد که طبیعی می باشد.
وی افزود: هر زمان بحث امنیت ملی، تمامیت ارضی، تهدید داعش و … می باشد همه می آییم، اکنون نیز برای تقویت نظام نیز همه می آییم و رای می دهیم. امیدواریم دولت منتخب در راس برنامه های خود، اهمیت به آموزش و پرورش و آموزش عالی را قرار دهد و به اساتید و دانشجویان که سرمایه های ملی هستند توجه بیشتری کند.
در پایان جلسه حاضرین سوالات خود را در زمینه چگونگی انتخاب فرد اصلح و مشارکت حداکثری بیان داشتند که توسط سخنران جلسه پاسخ داده شد.