به همت انجمن علمی گروه حسابداری واحد تهران غرب برگزار شد:

وبینار آشنایی با سامانه پژوهشیار و نظام موضوعات صنعت و سلامت

۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۷:۲۶ کد : ۵۹۰۱
تعداد بازدید:۴۹۴

به گزارش روابط عمومی واحد تهران غرب، وبینار" آشنایی با سامانه پژوهشیار و نظام موضوعات صنعت و سلام" به همت انجمن علمی گروه حسابداری و با همکاری باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، با هدف آموزش سامانه پژوهشیار، به دانشجویان کارشناسی ارشد بویژه دانشجویان رشته حسابداری، در تاریخ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

بر اساس این گزارش دکتر سمیرا زارعی، مدیر گروه حسابداری و دکتر رضا شریفی، مجری برنامه علمی صنعت و سلامت واحد تهران غرب بعنوان سخنران در این مراسم شرکت داشتند.

این گزارش حاکیست در آغاز جلسه، مدیر گروه حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، برمبنای بخشنامه های پژوهشی اخیر، توضیحات کامل و جامعی را درخصوص فرایند سامانه پژوهشیار و نحوه ثبت عنوان پروپوزال، انتخاب اساتید راهنما و مشاور و سایر مراحل تصویب پروپوزال تا مرحله دفاع ارائه نمود.

در ادامه وبینار، دکتر شریفی در ارتباط با نحوه انتخاب موضوعات در درخت دانش، خصوصاً شاخه صنعت و سلامت که حوزه تخصصی واحد تهران غرب می باشد و همچنین مزایای انتخاب موضوع در این حوزه مطالبی را ارائه نمود.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد درخت دانش در منظر حسابداری توسط اعضاء شورای دانشی و اعضاء هیات علمی گروه حسابداری به صورت تخصصی تر باز تعریف و تکمیل شود. همچنین با توجه به رضایت و استقبال دانشجویان شرکت کننده در این وبینار، مقرر گردید وبینارهای آموزشی تکمیلی در همین زمینه تعریف و برگزار شود.

یادآور می شود وبینار آشنایی با سامانه پژوهشیار و نظام موضوعات صنعت و سلامت با هدف آشنایی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد واحد تهران غرب با سامانه پژوهشیار و به منظور حمایت و هدایت دانشجویان این مقطع با نظام موضوعات صنعت و سلامت برگزار شد.