مراسم تکریم مدیر گروه معارف اسلامی واحد تهران غرب برگزار شد.

۰۲ تیر ۱۴۰۰ | ۲۱:۴۷ کد : ۵۹۱۷
تعداد بازدید:۴۸۶

به گزارش روابط عمومی واحد تهران غرب، مراسم تکریم و معارفه مدیر گروه معارف اسلامی با حضور دکتر داداندیش، رئیس واحد تهران غرب، معاونین، رؤسای دانشکده‌ها مسئولین و اساتید، روز چهارشنبه ۲ تیر ۱۴۰۰ در سالن پروین اعتصامی ساختمان ستادی برگزار شد.

در این مراسم از دکتر عالیه نوری، که به مدت ۹ سال در سمت مدیر گروه معارف اسلامی واحد تهران غرب خدمت صادقانه و شبانه روزی داشتند با اهدا لوح، تقدیر شد. همچنین دکتر محمدحسین سیفی به مدت یکسال به سمت مدیر گروه معارف اسلامی منصوب شد.

متن تقدیر نامه خانم دکتر نوری به شرح ذیل می‌باشد:

بسمه تعالی

لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق

سرکار خانم دکتر عالیه نوری

عضو محترم هیأت علمی واحد

تحقق اهداف یک سازمان، رشد و توسعه آن مستلزم تلاش، همکاری و همبستگی همۀ اعضای آن می¬باشد. بدیهی است رشد و ارتقا این واحد، همچنین خدمت¬رسانی بهتر به دانشجویان و تعالی هر چه بیشتر ارزش‌ها و هنجارهای اسلامی و برنامه ریزی اصولی طبق شاخص‌های آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دانشگاه‌ها با تلاش بی وقفه، انگیزه متعالی، دقت و خلاقیت همکارانی چون شما استاد فرهیخته محقق می‌شود.

لذا بدینوسیله مراتب سپاس خود را از تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه سرکارعالی در طول مدت ۹ سال گذشته در مسئولیت مدیریت گروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب صمیمانه تقدیم می‌دارم و توفیقات روزافزون شما استاد گرانقدر در تمامی مراحل زندگی، خصوصاً پیشبرد اهداف دانشگاه را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

 

دکتر پروین داداندیش

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب