بازدید رئیس مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی از محل برگزاری مصاحبه دکتری در واحد تهران غرب

۱۶ تیر ۱۴۰۰ | ۲۳:۵۷ کد : ۵۹۴۵
تعداد بازدید:۵۳۱

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، طهماسب کاظمی، رئیس مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، امروز چهارشنبه ۱۶ تیر ماه از محل برگزاری مصاحبه دکتری در واحد تهران غرب بازدید بعمل آورد.

بر اساس این گزارش در این بازدید که با همراهی پروین داداندیش، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب و رئیسی فرد، مسئول برگزاری مصاحبه دکتری و سرپرست معاونت دانشکده فنی و مهندسی این واحد دانشگاهی انجام شد، موضوعاتی ازقبیل سطح علمی متقاضیان، سامانه مصاحبه مجازی و مشکلات اساتید در همین رابطه، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دکتر طهماسب کاظمی، ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری این مصاحبه در واحد تهران غرب از اساتید خواستند تا پیشنهادات و نظرات خود را درخصوص بالا بردن کیفیت برگزاری مصاحبه دکتری درد سطح دانشگاه آزاد اسلامی، ارائه دهند.

این گزارش حاکیست مصاحبه دکتری در واحد تهران غرب، مطابق بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، از روز دوشنبه ۳۰ خرداد ماه آغاز شد، که به دلیل همزمانی با برگزاری کنکور سراسری، مرحله اول آن از ۳۰ خرداد ماه تا ۷ تیر ماه برگزار شد و مرحله دوم آن نیز از ۱۴ تیرماه آغاز و تا ۱۷ تیر ماه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است دکتر بابایی، سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد تهران غرب نیز طی بازدید از محل برگزاری مصاحبه دکتری، از نزدیک در جریان نحوه انجام این مصاحبه ها قرار گرفت.