کتاب انگلیسی برای دانشجویان فیزیک به چاپ رسید

۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۷:۳۲ کد : ۶۱۰۷
تعداد بازدید:۲۲۶۶

به گزارش روابط عمومی واحد تهران غرب، کتاب انگلیسی برای دانشجویان فیزیک توسط، دکتر مینو عالمی، دانشیار آموزش زبان انگلیسی، دکتر امیرهوشنگ رمضانی، استادیار گروه علوم پایه واحد تهران غرب و دکتر علیرضا طاهری، استادیار دانشگاه صنعتی شریف تالیف و توسط انتشارات دانشگاه شریف به چاپ رسیده است.

براساس این گزارش کتاب زبان تخصصی فیزیک شامل ۱۲ درس می باشد که برای درس ۲ واحدی زبان تخصصی رشته فیزیک تالیف شده است.این کتاب بر روی واژگان تخصصی این رشته و استراتژیهای مهارت خواندن که بیشتر مورد نیاز دانشجویان می باشد تمرکز کرده است. کتاب شامل لغت نامه همراه با آواها برای تلفظ صحیح می باشد و همچنین برای همکاران پاسخنامه تهیه شده است. مخاطبان این کتاب داوطلبان رشته های فیزیک، نانوفیزیک، مهندسی فیزیک و لیزر و فوتونیک می باشند.

کتاب پیش رو کتاب زبان تخصصی است که مخاطبان آن داوطلبان رشته های فیزیک، نانوفیزیک، مهندسی فیزیک و لیزر و فوتونیک می باشد. از آنجا که آشنایی با زبان تخصصی از مهم ترین ملزوماتی است که در ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر نقش مهمی ایفا می کند، در این کتاب سعی بر این است که داوطلب علاوه بر آمادگی برای آزمون، در ترجمه و درک متون تخصصی فیزیک که از الزامات ادامۀ تحصیل در این رشته به شمار می رود، مهارت لازم را کسب نماید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌