سیدآیت اله میرفردوس در گفتگویی اختصاصی خبر داد:

تاسیس دپارتمان کامپیوتر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب

۰۱ مهر ۱۴۰۰ | ۱۶:۵۴ کد : ۶۲۰۵
تعداد بازدید:۶۰۷

تاسیس دپارتمان کامپیوتر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب

به گزارش روابط عمومی واحد تهران غرب، دپارتمان کامپیوتر در در مرکز آموزش های کوتاه مدت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، با هدف برگزاری دوره های آموزشی تخصصی، گردهمایی ها و همایش های کاربردی و وبینار در حوزه های تخصصی و نوین کامپیوتر و IT ؛ با مسئولیت سیدآیت اله میرفردوس، تاسیس شد.

بر اساس این گزارش سیدآیت اله میرفردوس در گفتگویی اختصاصی، با تاکید بر اهمیت و نقش کامپیوتر و فن آوری های نوین IT ، یادگیری موضوعات تخصصی فن آوری را مهم ترین اهداف این دپارتمان معرفی کرد و افزود: دپارتمان کامپیوترآمادگی دارد تا دوره ذیل را برگزار نماید.

- برگزاری دوره های تخصصی آموزشی در مقطع مختلف تخصصی کامپیوتر، ویژه کلیه مدیران، کارشناسان و علاقمندان به این حوزه به ویژه عموم

- برگزاری وبینارهای مرتبط کوتاه مدت و کاربردی

- برگزاری دوره های کوتاه مدت تخصصی و کاربردی ویژه کارکنان ستادی و آموزشی دانشگاه

- ارتباط موثر و کاربردی با مراکز IT و انجمن های تخصصی

- برگزاری دوره های آموزشی آماده سازی دانشجویان جهت ورود به دنیای نوین و تکنولوژی های آینده

مسئول دپارتمان کامپیوتر واحد تهرن غرب در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن تشکر از زحمات دکتر معصومه زینال نژاد رئیس مرکز آموزش های کاربردی واحد تهران غرب، بر تعامل و همکاری صمیمانه در جهت رونق و توسعه اهداف مرکز آموزش واحد تاکید کرد و گفت: قطعاً" با تدوین برنامه های اجرایی و راهبری رئیس محترم مرکز و حمایت های همه جانبه سرکار خانم دکتر داداندیش، شاهد تحقق اهداف عالی دانشگاه در اجرای رسالت اصلی واحد مبنی بر ترویج فرهنگ آموزش و رشد و تعالی جمعیت شاغل کشور به ویژه دانشجویان عزیز میهن خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد، ماموریت آینده تکنولوژی ها، بر روی دانش های جدید استوار است و افراد، دیگر با دانستن سیستم عامل و یا اینترنت و چند زبان برنامه نویسی و.... نمی توانند دوام بیاورند. لذا در دپارتمان کامپیوتر سعی بر این است تا آنچه را که افراد جامعه در زندگی های مدرن آینده نیاز خواهند داشت، بیاموزند و تلاش خواهیم کرد با کالج های تخصصی بین المللی مرتبط شده و دوره های کاربردی را برای اولین بار در تهران غرب راه اندازی کنیم."

میرفردوس در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر شروع دوره های آموزشی دپارتمان کامپیوتر از مهرماه ۱۴۰۰، از کلیه اساتید و متخصصین حرفه ای علاقمند دعوت نمود در صورت تمایل به همکاری جهت تدریس در دوره های کاربردی تخصصی دپارتمان، نسبت به ارسال رزومه خود به ایمیل mirferdos@yahoo.com اقدام نمایند.

گفتنی است سیدآیت اله میرفردوس عضو هیت علمی رسمی دانشگاه آزاد واحد تهران غرب، تدریس در گروه کامپیوتر-نرم افزار دانشکده فنی مهندسی واحد تهران غرب برعهده دارد.


لینک دانلود فایل