در واحد تهران غرب برگزار خواهد شد:

آیین اختتامیه نخستین جشنواره تبلیغات نوین و خلاق با محوریت ترویج برندهای ایرانی – اسلامی

۰۶ آذر ۱۴۰۰ | ۰۹:۲۶ کد : ۶۴۵۷
تعداد بازدید:۳۶۳

به گزارش روابط عمومی واحد تهران غرب، جلسه کمیته اجرایی نخستین جشنواره "تبلیغات نوین و خلاق با محوریت ترویج برندهای ایرانی – اسلامی" با حضور اکثریت اعضا به ریاست دکتر پروین داداندیش برگزار گردید.

براساس این گزارش آئین اختتامیه این جشنواره روز دوشنبه ۸ آذر ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات شیخ بهایی مجتمع آموزشی پیامبر اعظم (ص) برگزار خواهد شد. در مجموع تعداد ۱۰۰ اثر برای این جشنواره ارسال شده است. که پس از ارزیابی و داوری، تعداد ۱۲ اثر به عنوان آثار برتر در سه ابزار تبلیغاتی بنرهای اینترنتی، تیزرهای تبلیغاتی و پوستر انتخاب شده‌اند.
گفتنی است در راستای تاکید مقام معظم رهبری در خصوص پشتیبانی از تولیدات داخلی و مانع زدایی ها، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب به منظور انجام این امر مهم، برگزاری نخستین دوره جشنواره تبلیغات نوین و خلاق را با رویکرد ترویج برندهای ایرانی و اسلامی در دستور کار خود قرار داد. هدف اصلی این جشنواره هم افزایی دانشگاه با صنایع در جهت ارائه راه حل های اثر بخش در عرصه تبلیغات به کمک پرورش خلاقیت و مهارت آموزی روش‌های علمی تبلیغات در بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب می‌باشد. این جشنواره با چهار محوریت تبلیغات اجتماعی، تبلیغات سبز، تبلیغات حسی و تبلیغات دیجیتالی برگزار می‌شود.