رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در گفتگو با آنا اعلام کرد:

برگزاری رویداد ملی استارت آپ ویکند در حوزه حسابداری، حسابرسی، بانکداری

۰۸ آذر ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۳ کد : ۶۴۷۴
تعداد بازدید:۶۳۵
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب اعلام کرد: به همت باشگاه پژوهشگران جوان و همکاری گروه حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، رویداد ملی استارت‌آپ ویکند در تاریخ ۱ تا ۳ دی ۱۴۰۰ در این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی تهران غرب به نقل از خبرگزاری آنا پروین داداندیش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به اینکه در طراحی رویداد ملی استارت آپ ویکند، سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی مورد توجه قرار گرفته است تأکید کرد: یکی از اهداف اصلی و مؤکد دانشگاه آزاد اسلامی، پرورش دانشجویان ایده‌پرداز، کارآفرین و در جستجوی کسب‌وکار در عصر اندیشه‌های نو است.

وی همچنین در خصوص برگزاری این رویداد افزود: واحد تهران غرب با توجه به سابقه برگزاری چنین رویدادهایی در سطوح مختلف، همیشه در هدایت و یاری دانشجویان به سمت ایده‌پردازی و خلاقیت پیشرو و پیش‌قدم بوده است، چراکه معتقدیم اساساً تربیت و پرورش دانشجوی ایده‌پرداز و خلاق برای رفع چالش‌های تخصصی رشته‌ها می‌تواند دوای درد اقتصاد کشور در سال‌های آتی باشد، ضمن اینکه کارآفرینان فردای جامعه نیز خواهند بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در سرفصل‌های درسی دانشجویان، سازوکار مناسبی در این خصوص وجود ندارد، لذا دانشگاه می‌تواند با برگزاری چنین رویدادهایی، اندیشه و فکر دانشجویان را به‌سوی رفع چالش‌ها و مشکلات رشته خود و در نتیجه کارآفرینی و جایابی حرفه‌ای در رشته تخصصی خود سوق دهد.

داداندیش در خصوص اهمیت برگزاری رویداد استارت‌آپ ویکند در این واحد دانشگاهی گفت: رویداد استارت‌آپ ویکند، در حوزه تخصصی مورد نظر در سطح ملی، در دانشگاه آزاد اسلامی کمتر برگزار شده و خرسند هستیم که واحد تهران غرب در این مهم، پیش‌قدم است و این موضوع بسیار قابل توجه و با اهمیت است.

باشگاه پژوهشگران جوان واحد تهران غرب برای برگزاری این رویداد ملی، از سرای نوآوری واحد تهران غرب، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب و باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد تهران جنوب، بانک دی و شرکت فرادیس گستر به‌عنوان حامیان مالی و معنوی بهره گرفته است. همچنین سرای نوآوری واحد تهران غرب و دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب در قسمت داوری و منتور نیز این رویداد ملی را یاری می‌کنند.

ابراهیم مهری؛ رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان واحد تهران غرب در رابطه با هدف از برگزاری رویداد ملی استارت‌آپ ویکند گفت: این رویداد مقدمه‌ای برای ایده‌پردازی و هدایت به سمت کارآفرینی است و رویداد دیگری نیز با نام رویداد پیوند، به فاصله یک ماه بعد از برگزاری این رویداد و البته با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و سرای نوآوری و انجمن علمی دانشجویی و باشگاه پژوهشگران جوان برگزار خواهد شد که فرصت مناسبی برای جذب سرمایه‌گذار برای تیم‌های برتر رویداد استارت‌آپ ویکند در حوزه حسابداری و حسابرسی و بانکداری خواهد بود.

وی افزود: این رویداد به‌صورت مجازی و حضوری برگزار خواهد شد و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا ۲۵ آذر ۱۴۰۰ امکان دریافت ایده‌ها وجود دارد. داوری اولیه ایده‌ها به‌صورت مجازی خواهد بود و تیم‌های برتر برای رقابت در روزهای برگزاری رویداد، دعوت خواهند شد. تیم‌ها به‌صورت حضوری و مجازی دریافت منتورینگ خواهند داشت و در نهایت در تاریخ‌های یک تا ۳ دی‌ماه ۱۴۰۰ این رویداد برگزار خواهد شد.

رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان واحد تهران غرب در بخش پایانی سخنان خود با دعوت از علاقه‌مندان در حوزه تخصصی حسابداری و حسابرسی گفت: منتظر دریافت ایده‌های جدید، خلاقانه و چالشی هستیم.

کلید واژه ها: رویداد برگزاری رویداد رویداد ملی رویداد استارت رویداد استارت آپ رویداد استارت آپ ویکند تهران واحد تهران نخبگان واحد تهران تهران غرب