حضور واحد تهران غرب در بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار

۲۵ آذر ۱۴۰۰ | ۱۰:۲۴ کد : ۶۵۹۰
تعداد بازدید:۶۱۲

به گزارش روابط عمومی واحد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار و غرفه دانشگاه آزاد اسلامی حضور دارد.

آقای دکتر طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر آقامیری، رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی، دکتر صالحی، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران از محصولات واحد تهران غرب بازدید کردند.

محصولات در حوزه سلامت و بهداشت، پاک کننده ها، شوینده ها، ضدعفونی کننده ها و تولید گلدانها از مواد بازیافتی محصولات شرکتهای طلیعه سبز زجاج و زیبا سبز ماندگار مستقر در مرکز رشد و سرای نوآوری واحد تهران غرب می باشد که در این نمایشگاه به معرض دید بازدیدکننده ها قرار گرفت. همچنین ربات نوریاب، محصول محمد امین صالحی دولابی، عضو انجمن علمی مهندسی کامپیوتر و باشگاه پژوهشگران جوان واحد تهران غرب نیز مورد توجه و بازدید دکتر طهرانچی و دکتر آقامیری قرار گرفت.

گفتنی است بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار از ۲۳ تا ۲۶ آذر ماه ۱۴۰۰، همزمان به صورت حضوری و مجازی در حال برگزاری است.

نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش، فناوری و فن بازار به عنوان رویدادی در مجموعه نظام علم و فناوری است که هدف آن ارائه یافته‌های محققان، پژوهشگران و فناوران، از یک سو و دریافت نیازهای پژوهشی و فناوری از سوی دیگر برای تحکیم و سیستمی نمودن روابط بین کنشگران در این مجموعه و در نهایت تجاری سازی فناوری و ارتقای قدرت رقابت ملی می باشد.
تحقق اهداف مرتبط با چرخه علم و فناوری، تجاری سازی فناوری و فن بازار مستلزم برقراری ارتباط نزدیک بین مراکز علمی و فناوری از یکطرف و مراکز اجرایی، تولیدی و صنعتی (جهت آشنایی متقابل و اعتماد سازی هرچه بیشتر) و موسسات تامین مالی از طرف دیگر می باشد، تا امکان همکاری های متقابل برای دستیابی به منافع طرفین که منافع ملی را به‌دنبال خواهد داشت، میسر گردد.