آیین اختتامیه هفته پژوهش و فناوری در دانشگاه آزاد واحد تهران غرب برگزار شد

۰۱ دی ۱۴۰۰ | ۱۸:۱۳ کد : ۶۶۲۰
تعداد بازدید:۸۴۹
آیین اختتامیه هفته پژوهش و فناوری و نهمین جشنواره تجلیل از فرهیختگان برتر با حضور معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، رئیس دانشگاه آزاد واحد تهران غرب و جمعی از مسئولان و نخبگان دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی واحد تهران غرب، آیین اختتامیه هفته پژوهش و فناوری و نهمین جشنواره تجلیل از فرهیختگان برتر با سخنرانی در دانشگاه آزاد واحد تهران غرب برگزار شد. در این مراسم دکتر ملکی فر معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، دکتر پروین داداندیش، رئیس دانشگاه آزاد واحد تهران غرب، دکتر مادرشاهی، دبیر علمی گروه فقه نظام اقتصادی و جمعی از نخبگان دانشگاهی حضور داشتند.

در این مراسم دکتر داداندیش رئیس دانشگاه آزاد واحد تهران غرب با اشاره به اینکه واحد تهران غرب در تمام حوزه ها می تواند سرآمد باشد گفت: ظرفیت های ما اساتید جوان، خوشفکر، پرتلاش و با انگیزه هستند.

داداندیش با اشاره به اینکه در ارائه مقالات جهانی رتبه ۴۰۰ را داریم گفت: در سند تحول دانشگاه آزاد واحد تهران غرب تراز بالایی نسبت به اهداف کمی که برای مرداد ۱۴۰۱ مشخص شده دارد. سامانه علم سنجی که دانشگاه آزاد واحد تهران غرب نشان می دهد که رتبه ما بالای ۴۰۰ قرار دارد و این بسیار فراتر از اهداف کمی ای است که در سند تحول دانشگاه مشخص شده است.

وی افزود: تمام اتفاقاتی که در ۵ سال آینده قرار است برای دانشگاه پیش بیاید این است که تحول بوجود بیاید، شبانه روزی کار می شود که سند تحول ۵ ساله به نتیجه برسد. با کمک اساتید دانشگاه یک برنامه منسجم تهیه خواهد شد که جهت گیری ها مشخص شود.

رئیس دانشگاه آزاد واحد تهران غرب ادامه داد: وظیفه سرای نوآوری دانشگاه این است که در تهیه پایان نامه های ارشد و دکتری به دانشجویان کمک کنند که این مهم منجر به فناوری و حل مسئله شود.

گفتنی است دکتر زارع، سرپرست معاونت پژوهش و فناوری، از فعالیتها و اقدامات انجام شده در حوزه پژوهش، فناوری و نوآوری ارائه داد. همچنین تئاتر کوتاه توسط دو نفر از دانشجویان رشته بازیگری اجرا و جشن تولد یک سالگی سرای نوآوری و فناوری های آموزشی واحد برگزار شد.

در پایان این مراسم از فرهیختگان برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب به شرح ذیل تقدیر شد.


لینک دانلود فایل