دکتر زارع در نهمین جشنواره تجلیل از فرهیختگان برتر :

هفته پژوهش فرصتی مغتنم برای قدردانی از دستاوردهای حوزه پژوهش و فناوری است

۰۱ دی ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۲ کد : ۶۶۲۲
تعداد بازدید:۳۷۰
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد واحد تهران غرب: سند تحول و تعالی دانشگاه اساس و برنامه ها را بر روی پژوهش های هدفمند و موثر برنامه ریزی کرده و امیدواریم با جلساتی که با ریاست محترم واحد برگزار کردیم بتوانیم برنامه ۵ ساله موثرتر در حوزه پژوهش و فناوری ایجاد کنیم و گام های موثرتری برداریم.

به گزارش روابط عمومی واحد تهران غرب، دکتر زارع معاون پژوهش و فناوری واحد، در آیین اختتامیه هفته پژوهش و فناوری ضمن خیرمقدم به حاضرین گفت: فرصت بسیار مغتنمی است که در هفته پژوهش از تمام دستاوردهایی که در طول یکسال اساتید و حوزه های پژوهش و فناوری انجام شد تشکر و قدردانی کنیم و نشان دهیم که در یک سال گذشته چه فعالیت هایی در حوزه پژوهش انجام شده است.

زارع با اشاره به اینکه پژوهش یک نهاد وسیع در دل دانشگاه است ادامه داد: اگر پژوهش به صورت کامل اتفاق نیفتد و نگاه های نوآورانه در کنار پژوهش شکل نگیرد تمام فعالیت هایی که در دانشگاه رخ میده ابتر باقی می ماند، برای همین باید برنامه ریزی های کلان و برنامه ریزی های مدت دار انجام دهیم.

وی اضافه کرد: سند تحول و تعالی دانشگاه اساس و برنامه ها را بر روی پژوهش های هدفمند و موثر برنامه ریزی کرده و امیدواریم با جلساتی که با ریاست محترم واحد برگزار کردیم بتوانیم برنامه ۵ ساله موثرتر در حوزه پژوهش و فناوری ایجاد کنیم و گام های موثرتری برداریم.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد واحد تهران غرب گفت: امیدواریم بتوانیم سال آینده اعلام کنیم که سند تحول را به صورت کامل انجام دادیم و توانستیم برنامه های مدونتری هم داشته باشیم. به این نحو که در حوزه آزمایشگاه ها کارآفرینی کنیم، در مراکز اقتصاد خلاق و مرکز صنعت و سلامت بتوانیم پربارتر عمل کنیم، در سرا و مرکز رشد دانشگاه موثرتر فعالیت کنیم، در باشگاه پرتوان تر از نیروهای دانشجویی استفاده کنیم و بتونیم این بالهای پرواز پژوهش را پربارتر و قویتر کنیم که بتوانیم در نقطه های بالاتری اوج بگیریم و حرکت کنیم.