دکتر میکائیل وند گفت:

واحد تهران غرب علی رغم اینکه در بین واحدهای استان تهران جوانترین است به یکی از قدرتمندترین ها تبدیل شده

۱۰ دی ۱۴۰۰ | ۱۹:۳۲ کد : ۶۶۵۱
تعداد بازدید:۳۱۴
دکتر میکائیل وند مدیر مسابقات و رویدادهای دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی: با بخش های مختلف صنعتی قراردادهایی را منعقد کرده ایم، پایان نامه های دانشجویان را به آنها عرضه کرده ایم و آنها استقبال کرده اند به طوری که حتی زمینه جذب فارغ التحصیل های ما در این شرکت ها فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی واحد تهران غرب، دکتر میکائیل وند مدیر مسابقات و رویدادهای دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در آیین اختتامیه رویداد ملی استارت آپ ویکند حسابداری، حسابرسی و بانکداری واحد تهران غرب گفت: باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی در تمامی واحد های دانشگاه آزاد داری شعبه است و مسئولیت هدایت پژوهش های دانشجوها بر عهده این قرار دارد.

وی افزود: برای دانشجوها در سطوح مختلف با هدف اینکه وارد یک مرحله جدید از تحصیل شوند، برنامه های خاصی در نظر گرفته شده است. در حال حاضر وظیفه دانشگاه فقط تربیت دانشجو و ارائه مدرک نیست. ما به سمتی حرکت می کنیم که دانشجوها را طوری تربیت کنیم که به تکنولوژی روز و مفاهیم موجود در بازار آشنا شوند.

مدیر مسابقات و رویدادهای دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: در دوره کارشناسی ما دوره های توانمندسازی طراحی کرده ایم و سعی می کنیم دانشجوها را علاقه مند کنیم. از استارت اپ ها و ایده شو ها استفاده می کنیم. از ایده ها استقبال می کنیم و آنها را پرورش می دهیم. برای ارشد و دکتری بسته دیگری در نظر گرفته ایم و آن استفاده از پایان نامه های دانشجویی برای هدایتش به سمت بازار و حل مشکلات موجود در جامعه است، به طوری که دانشجو با این طرز فکر که پایان نامه قرار است چه مشکلی از مشکلات کشور را حل کند، شروع به تهیه آن می کند.

دکتر میکائیل وند با بیان اینکه در باشگاه پایش با سازمانها و شرکت های مختلفی رایزنی هایی انجام شده، گفت: از ابتدای سال تا الان ما ۶ سکوی پرتاب در بخش های مختلف علمی طراحی کرده ایم. با بخش های مختلف صنعتی قراردادهایی را منعقد کرده ایم. پایان نامه ها را به آنها عرضه کرده ایم و آنها استقبال کرده اند به طوری که حتی زمینه جذب فارغ التحصیل های ما در این شرکت ها فراهم شده است. از شرکت ها ایده می گیریم برای اینکه پایان نامه دانشجوها به سمت کاری که نیاز است، هدایت شود.

مدیر مسابقات و رویدادهای دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان داشنگاه آزاد اسلامی ادامه داد: نزدیک ۴۰ درصد دانشجوهای کشور دانشگاه آزادی هستند، بدنه اصلی کارشناسی و مدیریتی کشور در دست دانشگاه آزاد است. وقتی در دانشگاه آزاد چنین کاری صورت می گیرد نتیجه اش برای کل کشور موثر خواهد بود و باعث می شود دانشجویان دید بهتری داشته باشند و آماده تر وارد جامعه شوند.

وی در پایان ضمن تشکر از دکتر داداندیش گفت: واحد تهران غرب همیشه از فعالیت های دانشجویی حمایت کرده و علی رغم اینکه در بین واحدهای استان تهران جوانترین است به یکی از قدرتمندترین ها تبدیل شده است.