دکتر چگینی، رئیس واحد تهران جنوب:

دانشگاه آزاد اسلامی سهم مهمی در پیشرفت های علمی کشور داشته است

۱۰ دی ۱۴۰۰ | ۱۹:۳۵ کد : ۶۶۵۲
تعداد بازدید:۳۰۳
دکتر چگینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب: : تلاش برای استفاده از فناوری های نوین و ایده های جدید می تواند برای جوانان عزیز ما راه گشا باشد.

به گزارش روابط عمومی واحد تهران غرب، دکتر چگینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در مراسم اختتامیه رویداد ملی استارت آپ ویکند حسابداری، حسابرسی و بانکداری ضمن گرامی داشت دهه مقاومت و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و همچنین تشکر از برگزاری این رویداد ملی، گفت: کشور ما بعد از بیش از ۴۰ سال مقاومت، دارد ثمره های این مقاومت را می بیند. پیشرفتهای علمی که در همه حوزه های کشور حاصل شده که البته دانشگاه آزاد هم سهم مهمی در این پیشرفت ها داشته است.

وی با اشاره به اینکه علارغم همه فراز و نشیب ها و فشارهایی که دشمنان این نظام و ملت وارد کردند کماکان این پیشرفت ها ادامه دارد، گفت: در تمام حوزه ها پیشرفت های قابل توجهی داشته ایم، چند روز قبل ماهواره بر سیمرغ با پرتاب موفقیت آمیز خود ثابت کرد که ایران جز ۱۰ کشور برتر جهان در حوزه فناوری فضایی قرار گرفته، در حوزه اقیانوس شناسی کشور ما جز برترین کشورهای آسیا هست و در منطقه غرب آسیا اولین کشور پیشرو در این زمینه است. در حوزه پزشکی و سایر زمینه ها می بینیم که به چه زمینه هایی دست پیدا کردیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب تاکید کرد: تلاش برای استفاده از فناوری های نوین و ایده های جدید می تواند برای جوانان ما راه گشا باشد. قطعاً با بهره هوشی بالا و اراده و عزمی که در جوانان وجود دارد آینده درخشانی خواهند داشت و در آینده ای نه چندان دور شاهد پیشرفت و موفقیت های بیشتری برای جوانان عزیزمان خواهیم بود.