ابراهیم مهری تشریح کرد:

جزییات برگزاری رویداد ملی استارت آپ ویکند در حوزه حسابداری، حسابرسی و بانکداری

۱۰ دی ۱۴۰۰ | ۲۰:۱۳ کد : ۶۶۵۴
تعداد بازدید:۸۲۰
ابراهیم مهری، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان واحد تهران غرب: در راستای سند تحول دانشگاه و سند چشم انداز دانشگاه آزاد تصمیم گرفتیم رویدادها، مسابقات و دوره ها و کارگاه های مختلف را برگزار کنیم و برگزاری رویداد امروز تلاش چندین ماهه ای بود که ایده آن برگرفته تیم واحد حسابداری در واحد تهران غرب بود و خانم دکتر داداندیش نیز مثل همیشه حامی دانشجویان بودند و این رویداد کلید خورد.

ابراهیم مهری، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان واحد تهران غرب، در آیین اختتامیه رویداد ملی استارت آپ ویکند ضمن خیر مقدم به حضار و گرامی داشت سالروز شهادت شهید سلیمانی گفت: ۱۳ دی را پیش رو داریم روزی که حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسیدند، شایسته است یادی کنیم از ایثار و فداکاری، ایده پردازی نظامی و خلاقیت و شجاعتی که داشتند.

وی عنوان کرد: در راستای سند تحول دانشگاه و سند چشم انداز دانشگاه آزاد تصمیم گرفتیم رویدادها، مسابقات و دوره ها و کارگاه های مختلف را برگزار کنیم و برگزاری رویداد امروز تلاش چندین ماهه ای بود که ایده آن برگرفته تیم واحد حسابداری در واحد تهران غرب بود و خانم دکتر داداندیش نیز مثل همیشه حامی دانشجویان بودند و این رویداد کلید خورد.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان واحد تهران غرب گفت: جلسات زیادی برگزار شد که مسیر رویداد مشخص شود. بعد از مشخص شدن اعضای شورای سیاست گذاری و اعضای دبیری مرحله بعد هم افزایی و جذب حامی از صنعت بود.

وی ضمن تشکر از حامیان رویداد گفت: فراخوان سه رویداد از ۶ آذر با حمایت خانم دکتر داداندیش و ستاد سازمان مرکزی اعلام شد. دریافت آثار به صورت برخط بود که موسسه رستا به ما کمک زیادی کردند. ۲۵ روز جهت دریافت ایده زمان داده شد. ۶ و ۷ دی ماه به صورت برخط داوری شد.

ابراهیم مهری با بیان اینکه ایده ها از دانشگاه دولتی و دانشگاه آزاد برای ما ارسال شده است، اضافه کرد: ۱۰ تیم انتخاب کردیم که ۱ تیم انصراف داد. این تیم ها ایده های خامی آورده بودند که نیاز بود منتور بگیرند تا ایده ها پخته بشوند. در طول دو روز به صورت فشرده کار کردند تا بین تیم های نهایی رقابت اتفاق افتاد. صبح امروز جمعه ۱۰ دی ماه داوری اتفاق افتاد و هر شخص هفت دقیقه فرصت دفاع از ایده داشت. داورها به صورت برخط نتایج رو در سامانه ثبت کردند.