دکتر آقامیری در اختتامیه استارت آپ ملی حسابداری، حسابرسی و بانکداری:

اینکه دانشگاه آزاد اسلامی مجری برنامه های استارتاپی شده است بسیار اهمیت دارد

۱۰ دی ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۳ کد : ۶۶۵۵
تعداد بازدید:۴۶۱
دکتر آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی: برای خیلی ها هنوز غیرقابل قبول است که چگونه می شود یک ایده را به معرض داوری رساند و صاحبان سرمایه و قدرت بتوانند از آن استفاده کنند و از آن بهره برداری کنند. این وظیفه ما است که این مسئله را جا بیاندازیم. اگر ایده را اینجا نخریم و روی آن سرمایه گذاری نکنیم جای دیگری از آن بهره برداری می شود.

به گزارش روابط عمومی واحد تهران غرب، دکتر آقامیری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در آیین اختتامیه رویداد ملی استارت آپ ویکند حسابداری، حسابرسی و بانکداری ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت صدیقه کبری و شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: حسابداری، بانکداری و حسابرسی اینها مفاهیمی است که دارد وارد زندگی ما می شود.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی مجری برنامه های استارتاپی شده است بسیار اهمیت دارد عنوان کرد: برای خیلی ها هنوز غیرقابل قبول است که چگونه می شود یک ایده را به معرض داوری رساند و صاحبان سرمایه و قدرت بتوانند از آن استفاده کنند و از آن بهره برداری کنند. این وظیفه ما است که این مسئله را جا بیاندازیم. اگر ایده را اینجا نخریم و روی آن سرمایه گذاری نکنیم جای دیگری از آن بهره برداری می شود.

دکتر آقامیری اضافه کرد: یک شرکت غربی ۹۰۵ استارتاپ ویکند طی یکسال در ۱۳۵ کشور برگزار کرده است. این شرکت دارد ایده ها را می برد. ما باید تغییر نگرشی را بوجود بیاوریم که بتوانیم این مسیر را برای جوان ها باز کنیم. البته چندسالی است که شتابدهنده ها شکل گرفته اند.

وی در پایان گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی نمی توانیم با ضوابط ۲۰ سال پیش کارهایی از این دست را انجام بدهیم و باید این تغییر نگرش را بر بدنه مدیریتی بخش هایی از دانشگاه آزاد اسلامی بوجود بیاوریم. نباید همه چیز را با حسابرسی و حسابداری خزانه داری بسنجند، که این مشکلاتی را بوجود آورده است.