در ادامه دیدار های شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال بیمارستان ها و مراکز درمانی خصوصی استان تهران؛

دیدار جذاب تیم های فوتسال بیمارستان فرهیختگان و بیمارستان بهمن

۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۸:۲۵ کد : ۶۸۰۹
تعداد بازدید:۴۱۹

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب؛ شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال بیمارستان ها و مراکز درمانی خصوصی استان تهران با عنوان "جام مدافعان سلامت"، با حضور ۲۰ تیم و همزمان با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در سالن ورزشی چند منظوره مجتمع پیامبراعظم (ص) این واحد دانشگاهی بر گزار می شود.

بر اساس این گزارش در این دور از رقابت ها که از روز ۲۲ بهمن آغاز شد، ۲۰ تیم در قالب ۴ گروه و در مدت هفت هفته به رقابت خواهند پرداخت.

در ادامه این رقابت ها در روز سه شنبه ۲۶ بهمن، تیم فرهیختگان، نماینده دانشگاه آزاد اسلامی در گروه چهارم، راس ساعت ۱۳ مقابل تیم بیمارستان بهمن به رقابت خواهند پرداخت.

شایان ذکر است، تیم های آتیه، لاله، ایرانمهر، نیکان غرب و نظام مهندسی در گروه اول، تیم های محب کوثر، خاتم، کلینیک سعات آباد، نیکان اقدسیه، تجارت الکترونیک پارسیان در گروه دوم، تیم های عرفان نیایش، عرفان، آپادانا، پالسی نو، شرکت ابراهیم در گروه سوم، و بیمارستان فرهیختگان در گروه چهارم با تیم های تریتا، بهمن، دی و فدراسیون پزشکی با هم مسابقه خواهند داد.

بدینوسیله از تمام اساتید، کارکنان، دانشجویان و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی دعوت بعمل می آید تا به پاس قدردانی از زحمات کادر درمان در ایام شیوع بیماری کرونا و بمنظور تشویق و حمایت از تیم محبوب فرهیختگان در این مسابقه حضور بهم رسانند. ‌