با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار شد؛

رویداد پیوند در حوزه حسابداری و مالی در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری

۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۶:۵۱ کد : ۶۸۱۴
تعداد بازدید:۵۶۲

به گزارش روابط عمومی واحد واحد تهران غرب، رویداد پیوند در حوزه حسابداری و مالی با هدف توانمندسازی صاحبان ایده های نوین و به هم ر سانی فعالان و توسعه دهندگان کسب و کار، ب ا همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در روز دوشنبه ۲۵ بهمن ماه برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ دکتر ملکی فر معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، در آغاز مراسم ضمن تشکر از همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب و ارائه توضیحاتی در خصوص روند رویداد گفت: حدود ۱۵ تیم در این رویداد ثبت نام کرده اند که ۸ تیم از تیم های نهایی رویداد ملی استارت آپ ویکند به این رویداد معرفی شدند.

وی افزود: در نهایت ۹ تیم موفق به ارائه در رویدادپیوند شدند که در ادامه روند اجرای رویداد، تیم ها برای جذب سرمایه گذار و اتصال به شتاب دهنده ها، ایده های خود را ارائه خواهند داد.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهور ی در بخش پایان ی سخنانش، ضمن ارایه توضیحاتی در خصوص نحوه اتصال شتاب دهنده ها به ایده ها و ارائه گزارشی از وضعیت موجود در دنیا و ایران، رویداد پیوند را در راستای اتصال ایده ها، مراکز تحقیقاتی و دانشگاه ها دانست و خاطر نشان کرد: رویداد پیوند طراحی شده است تا از صاحبان ایده حمایت گردد.

در ادامه مراسم دکتر پروین داداندیش رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، ضمن تشکر از دکتر وحدت و دکتر ملکی فر در صندوق نوآوری، ابراز امیدواری کرد: با توجه به رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی در خردادماه سال ۱۴۰۰، بر اساس سند تعالی و تحول قرار است استارت آپ های زیادی شکل بگیرد و از ایده های زیادی نیز حمایت شود.

ایشان همچنین برگزاری رویدادهای پیوند را در کنار رویداد گام دوم دانشگاه، بسیار موثر دانست و با تاکید بر اینکه این رویدادها زمینه بسیار مناسبی برای حمایت از دانشجویان و کسب و کار جوانان خواهد بود افزود: در حال حاضر رویدادهای زیادی جهت شناسایی ایده ها توسط باشگاه پژوهشگران جوان، سرای نوآوری و معاونت پژوهش و فناوری واحد تهران غرب در حال برگزاری است و بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، قرار شد همزمان با چهلمین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی در خرداد سال ۱۴۰۱ در رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی از این رویدادها حمایت شو د.

دکتر داداندیش در ادامه سخنان خود با اشاره به وجود سرمایه با ارزش انسانی در دانشگاه ها و رشد فناوری در محیط بیرون، افزود: نیاز است بستر ها لازم در حمایت از ایده ها در مراکز علمی و آموزشی رشد کنند و ساختار ه ایی مثل پیوند، حلقه اتصال بین این دو را کامل کند.

ایشان در ادامه با توجه به ایجاد بسترهای جدید ی همچون معاونت تحقیقات و فناوری، سرا و زیست بوم های نوآوری تخصصی، ا براز امیدواری کرد که در آینده، دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی رشد بسیار قابل توجهی خواهد داشت و با توجه به تدوین نظام موضوعات و ارائه تعداد زیادی پایان نامه در دانشگاه آزاد اسلامی، حمایت از پایان نامه ها و همچنین هدایت این پایان نامه ها در حوزه فناوری و نوآوری را مهم دانست و با وجود بیش از ۴۰۰ واحد دانشگاهی و با توجه به سند تعالی و تحول دانشگاه این امر را محقق دانست.

درپایان مراسم، دکتر داداندیش در بخش پایانی سخنان خود با تشکر از تلاش تیم ها و حوزه های باشگاه پژوهشگران جوان، سرای نوآوری و گروه حسابداری واحد تهران غرب از آبان ماه ۱۴۰۰، اظهار امیدواری کرد در ادامه برگزاری رویداد، تیم های شرکت کننده موفق به جذب سرمایه گذار شوند.

گفتنی است؛ در ادامه این رویداد، تیم های شرکت کننده، در حضور شتاب دهنده ها و ح اضرین به ارائه ایده های خود پرداختند و در حین برگزاری رویداد، یکی از تیم ها با هدایت دانشج و پور همدانی از واحد تهران غرب؛ موفق به عقد قرارداد با یکی از شتاب دهنده های مستقر در سرای نوآوری واحد تهران غرب شد و تیم های دیگر نیز با هدف اتصال به شتاب دهنده ها به ارائه ایده ها پرداختند و به سوالات حضار و شتاب دهنده ها پاسخ دادند.