به میزبانی واحد تهران غرب برگزار شد:

دومین روایداد ملی کرسی های آزاداندیشی در محور اقتصادی و راهیابی تیم امید واحد تهران غرب به مرحله کشوری

۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۷ کد : ۶۸۶۹
تعداد بازدید:۳۵۳

به گزارش روابط عمومی واحد تهران غرب رویداد ملی کرسی های آزاداندیشی استان تهران به میزبانی واحد تهران غرب روز یکشنبه ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۰، در محور اقتصادی با حضور ۴ تیم از واحدهای شهر قدس و تهران غرب ادامه پیدا کرد. در این مرحله از مسابقات تیم امید از واحد تهران غرب و تیم مهندسان مالی از واحد شهر قدس به ترتیب تیم موافق و منتقد موضوع "مشکل کنونی کشور ناشی ازتحریم های جهانی است" با یکدیگر به نقد و تبادل نظر پرداختند. در پایان این کرسی، هیات سه نفره داوران به برتری تیم امید از واحد تهران غرب و راهیابی این تیم به مرحله کشوری در این رویداد ملی، رای دادند.
در دومین مسابقه امروز دو تیم انجمن علمی اقتصاد از واحد تهران غرب و تیم حماسه سازان از واحد شهر قدس با موضوع "مشکل کنونی کشور ناشی ازتحریم های جهانی است" با هم به رقابت پرداختند که تیم انجمن علمی اقتصاد طبق ارزیابی داوران تیم برنده و راه یافته به مرحله کشوری اعلام گردید.

گفتنی است این رقابت ها با حضور تعداد ۷۶ تیم دانشجویی از واحدهای تهران غرب، تهران جنوب، یادگار، شهر قدس، علوم پزشکی تهران و سما تهران در محورهای اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دانشکده هنر و معماری مجتمع پیامبر اعظم (ص) واحد تهران غرب در حال برگزاری می باشد.
در مجموع تعداد ۵ تیم از واحدهای یاد شده در محور اقتصادی این رویداد حضور داشتند.