به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد تهران غرب برگزار شد:

اختتامیه مسابقات ملی و استانی واحد تهران غرب

۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | ۲۲:۲۸ کد : ۶۸۹۸
تعداد بازدید:۳۸۷

به گزارش روابط عمومی واحد تهران غرب اختتامیه مسابقات ملی و استانی نگارش انگلیسی با محوریت مجازی در دوره پاندمی کرونا (ملی)، اقتصاددان برتر و بازی تصمیم (استانی) روز دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ در محل سرای نوآوری و فناوری های آموزشی واحد تهران غرب برگزار شد.

در ابتدا ابراهیم مهری، رییس باشگاه پژوهشگران واحد، گزارش کوتاهی از روند برگزاری این مسابقات ارائه داد و گفت: این مسابقات در پاییز پس از اخذ مجوز و جلسات متعدد با اساتید راهنمای انجمن آموزش زبان انگلیسی دکتر مینو عالمی، استاد راهنمای انجمن اقتصاد، دکتر کاغذیان و دکتر لشکری زاده و رئیس سرای نوآوری و فناوری های آموزشی، دکتر حاجی پور آغاز و در پایان آذر ماه پایان یافت.

رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان ضمن اشاره به شیوع بیماری کرونا گفت: اختتامیه این مسابقات به خاطر حفظ سلامتی دانشجویان به اسفند ماه موکول شد. در این مسابقات بالای ۲۰۰ نفر شرکت کردند که پس از چند مرحله ۱۱ نفر به عنوان برندگان نهایی انتخاب شدند.

در ادامه دکتر محمدی، رئیس دانشکده علوم انسانی، در خصوص مسابقه زبان گفت: این مسابقه ملی در کنار همایش بین المللی انجمن تلسی برگزار شد و پس از چند مرحله داوری، برندگان در سه مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری انتخاب شدند.

دکتر کاغذیان، عضو هیات علمی گروه اقتصاد، نیز مسابقه اقتصاددان برتر را یک مسابقه متفاوت دانستند که به صورت خلاقانه با همکاری سرای نوآوری برگزار شد.

دکتر داداندیش، رئیس واحد تهران غرب، ضمن تشکر از باشگاه به خاظر کسب رتبه اول در میان باشگاه های کشور در میان ۳۰۰ واجد دانشگاهی برای دومین بار، انجمن های علمی را محیط مناسبی برای رشد دانشجویان دانست و گفت: دانشجویان در صورت عضویت در انجمن ها و باشگاه می توانند از تسهیلات باشگاه استفاده کنند باشگاه باید این مسابقات را مستند سازی و ضمن تهیه دفترچه، آن را در اختیار برندگان و واحد دانشگاهی قرار دهد.

وی افزود: باشگاه واحد تهران غرب به همت رییس باشگاه، اعضاء هیات علمی توانمند و دانشجویان تبدیل به یک باشگاه ویژه شده است که می تواند در همه حوزه های دانشگاه خدمات ارائه دهد.

رئیس واحد تهران غرب با اشاره به خدمات یکساله رئیس باشگاه، اعضاء هیات علمی و دانشجویان گفت: از باشگاه می‌خواهم با استفاده از بخشنامه دستیار تخصصی و استفاده حداکثری از بخشنامه‌های باشگاه، ضمن جذب دانشجویان نخبه، ایشان را در مهارت آموزی به دانشجویان دیگر و فعالیت‌های دانشگاه مشارکت دهند.

در پایان از برندگان با اهدا لوح و جوایز نقدی قدردانی شد.

لیست برندگان به شرح ذیل می باشد.