روابط عمومی واحد تهران غرب گزارش می دهد:

آخرین جلسه شورای واحد تهران غرب در سال ۱۴۰۰ برگزار شد+ تصویر

۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | ۲۳:۴۱ کد : ۶۸۹۹
تعداد بازدید:۵۲۸

به گزارش روایط عمومی واحد تهران غرب آخرین جلسه شورای واحد با حضور دکتر پروین داداندیش، رئیس واحد تهران غرب، معاونین، روسای دانشکده ها، مدیران کل، روسای مراکز تحقیقاتی و آموزشهای آزاد، روسای سرای نوآوری و مرکز رشد و باشگاه پژوهشگران جوان و مدیران ستادی روز دوشنبه ۲۳ اسفندماه بصورت حضوری و مجازی در سرای نوآوری و فناوری های آموزشی تهران غرب برگزار شد.

دکتر داداندیش ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج) و فرارسیدن سال نو گفت: امیدوارم در آخر سال به گونه ای عمل کرده باشیم که بتوانیم سال جدید را با سبک باری شروع کنیم. همیشه گفته ام که ما در دانشگاه آزاد به عنوان استاد یا کارمند فرصتی که خداوند برای خدمت کردن به دانشجویان در اختیار ما قرار داده است را مغتنم شماریم. خدا رو شکر می کنم که همه ی شما عزیزان در این جلسه حضور دارید بخش اعظم از زندگیتان را دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب گرفته است و کمک کردید که بخش و حوزه خودتان را بالا ببرید.
رئیس واحد تهران غرب با اشاره به کسب رتبه نخست توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در رتبه بندی سال ۱۴۰۰ گفت: کسب این رتبه نشان دهنده ظرفیت دانشجویان ما می باشد. هر کدام ما در جایگاهی که هستیم می توانیم از این فرصت استفاده کنیم و باعث رشد دانشجویان و تغییر سرنوشت آنها شویم.
وی افزود: اتفاق مهم دیگر، حضور اساتید فناور در جلسه ای که آقای دکتر طهرانچی حضور داشتند بود. برای من جالب بود که از ۲۰ استادی که از کل کشور دعوت شده بودند، ۴ استاد از واحد تهران غرب بود. دو هیات علمی تمام وقت ما و دو هیات علمی که در واحد ما مامور هستند. بعد از جلسه من پیام تشکر خودم و همکاران را به آقای دکتر طهرانچی دادم و جالب بود که ایشان در پاسخ گفتند که تهران غرب، هر چی استاد چابک است را جمع کرده است.
دکتر داداندیش گفت: زمانی که دیده می شویم در کنار خوبیها، مشکلات هم دیده می شود پس از اینجا به بعد کار ما سخت تر می شود. زمانی که سازمانی به نقطه اوج می رسد، مدیران آن باید خیلی تلاش کنند که به سراشیبی نیفتد. در بخش گام دوم همکاران ما دکتر حاجی پور، دکتر پیرمحمدزاده، دکتر زارع، دکتر نقشینه خوش درخشیدند. در جلسه ای که با حضور آقای دکتر علمایی و همکارانشان داشتیم از این تیم خیلی تعریف کردند.
رئیس واحد تهران غرب با اشاره به ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: همه ی واحدهای دانشگاهی ظرفیتهای بسیار خوبی دارند که نیاز است شناسایی شود. من این جلسه را گذاشته ام که اول از همه از تک تک شما بابت تسریع در انجام امور تشکر کنم و دوم اینکه از شما میخواهم برای آینده هم با در نظر گرفتن مقررات و آیین نامه ها امور مربوط به اساتید و دانشجویان و فعالیتهای واحد را سرعت دهید و در تعطیلات عید همگی فکر کنیم که در سال جدید چکار انجام دهیم و بعد از عید روی برنامه ها همفکری کنیم و به سرانجام برسانیم.
وی افزود: دو سال پیش همزمان با جشن پانزدهمین سال تاسیس واحد از همه ی عزیزان خواستم که شعار هم افزایی، هماهنگی همکاری را سرلوحه کار خود بگذارید و هنوز هم باید به این موضوع توجه شود که یکی از مشکلات ما در کشور این است که قانون را خوب اجرا نمی کنیم و دیگری اینکه بلد نیستیم با یکدیگر کار کنیم. اینکه کشتی واحد تهران غرب با ۲۰ هزار دانشجو و بیش از ۲۰۰ استاد و ۲۰۰ کارمند همچنان در مسیر در حرکت است نشان دهنده ی آن است که ما روی خودمان کار کرده ایم و برای ادامه کار، این همکاری، هم افزایی و همفکری باید صورت بگیرد.
دکتر داداندیش ضمن اشاره به سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: همکاران در معاونتها در حال تدوین برنامه پنج ساله واحد براساس سند تحول هستند که خوشبختانه واحد تهران غرب در استان تهران جلو است و ارسال کرده ایم و منتظریم بعد از عید بعد از اصلاحات نهایی و تایید اجرای آن را شروع کنیم‌. مسئولیت هایی که ما داریم یک طرف قضیه است ولی اخلاق و وجدان طرف دیگر است. خوب است که ما بتوانیم اینها را نیز در خودمان ارتقاء دهیم و از خدا هم بخواهیم که توفیق پیدا کنیم و در عبادتهایمان برای یکدیگر دعا کنیم که بتوانیم اخلاق حسنه را در خودمان توسعه دهیم، نهادینه کنیم و نسبت به فرزندان خودمان سپس خانواده خود و در آخر هم در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی تاثیر گذار باشیم. همیشه یادخدا باشیم و انصاف داشته باشیم.
در ادامه کلیه اعضا حاضر در جلسه به ارائه گزارش فعالیتهای خود در سال ۱۴۰۰ خود پرداختند.