دکتر داداندیش خبر داد:

برگزاری کلاسهای حضوری واحد تهران غرب از چهاردهم فروردین ۱۴۰۱

۰۷ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۵:۴۲ کد : ۶۹۱۲
تعداد بازدید:۲۹۹۵۴

به گزارش روابط عمومی واحد تهران غرب دکتر پروین داداندیش، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، ضمن تبریک سال نو گفت: سال نو و بهاری نو را که فرصتی نو برای تازه شدن و بازنگریستن بر چگونه زندگی کردن است را به تمامی دانشجویان عزیز، اساتید و همکاران گرامی خود در واحد تهران غرب تبریک عرض می‌کنم. سال ۱۴۰۱ که آغاز قرن جدید می‌باشد، مصادف شده است با چهلمین سال تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی که به نظرم این اتفاق را باید به فال نیک گرفت و همزمان با شروع قرن جدید دانشگاه آزاد اسلامی نیز در مسیر جدیدی که براساس سند تحول و تعالی برای خود تعریف کرده است، پر توان تر از قبل حرکت خواهد کرد.
رئیس واحد تهران غرب با اشاره به رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی افزود: دانشگاه با برگزاری این رویداد در سطح ملی، هم آنچه را که در چهل سال گذشته به دست آورده است را به نمایش خواهد گذاشت و هم برنامه‌های آینده خود را که منطبق با فرمایشات مقام‌معظم رهبری (مدظله العالی) در گام دوم انقلاب و شعار تعیین شده می‌باشد را معرفی خواهد کرد. خوشبختانه واحد تهران غرب در آذرماه سال گذشته به عنوان همکار اصلی برگزاری این رویداد تعیین شده است و با همکاری اساتید، دانشجویان، کارکنان خود و سایر واحدهای دانشگاهی تلاش دارد تا به معاون محترم تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان رئیس رویداد و همکاران ایشان کمک کند تا رویدادی در خور این شجره طیبه انقلاب اسلامی، برگزار کند.
دکتر داداندیش با اشاره به حضوری شدن کلاسهای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در دو سال گذشته با شیوع بیماری کرونا، خوشبختانه توانستیم با کمترین آسیب، کلاسهای درس را در بستر مجازی برگزار کنیم. قطعاً برگزاری خوب این کلاس‌ها مرهون زحمات اساتید و همکارانم در واحد تهران غرب می‌باشد که از همه ی این عزیزان تشکر و قدردانی می‌کنم. در آغاز سال ۱۴۰۱ خوشبختانه براساس ابلاغیه دانشگاه، انشاالله از ۱۴ فروردین ماه، شاهد برگزاری کلاسهای حضوری واحد تهران غرب خواهیم بود که دانشجویان جهت اطلاع از برنامه کلاسهای حضوری خود می‌توانند به سایت واحد و اطلاعیه‌هایی که منتشر خواهد شد مراجعه کنند تا از کلاسهای خود عقب نمانند.

 

توجه! اطلاعیه‌های بعدی درخصوص برگزاری کلاسهای حضوری را در سایت رسمی واحد تهران غرب دنبال کنید.