آماده سازی فضاها جهت برگزاری جشن دانشجویان ورودی جدید مهر ۹۸

۲۰ آبان ۱۳۹۸ | ۱۵:۵۶ کد : ۳۹۶۷
تعداد بازدید:۱۵۵۲

- آقای دکتر پیشگر در سمت  معاون دانشجویی و فرهنگی واحد تهران غرب ،در خصوص زمان اجرای مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورد بفرمایید و اینکه برای این گروه از دانشجویان در این مراسم  چه برنامه هایی تدارک دیده شده؟

- ضمن تبریک به کلیه دانشجویانی ورودی مهر ماه 98 به دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب و خانواده های گرامی آنان، باید اعلام کنم  مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود در روز سه شنبه مورخ 21 آبان 98 ساعت  13:30 که  همزمان با  ولادت با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) و همچنین سالگرد شهادت شهید سید مصطفی موسوی جوانترین شهید مدافع حرم و دانشجوی رشته مهندسی مکانیک این واحد دانشگاهی برگزار خواهد شد،  دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب میزبان حدود 1000 دانشجو و 700 نفر از اعضاء محترم خانواده این عزیزان خواهد بود.

برای این مراسم برنامه های شاد و آموزشی تدارک دیده ایم از جمله:
 

1-حضور دکتر علی میر صادقی :

مشاور معروف و متولد سال ۱۳۶۰ می باشد . او ۱۸ ساله بود که کار مشاوره را در امور تحصیلی آغاز کرد و به سرعت توانست به موفقیت های چشمگیری در این زمینه دست پیدا کند .بد نیست بدانید او دوره های روانشناسی زیر نظر بزرگترین اساتید جهان گذرانده است .او هم اکنون در باشگاه مهارت برنامه عصر جدید به آموزش شرکت کنندگان می پردازد.

2-اجرای پارسا خائف: 

پارسا پسر خوش استایل و خوش صدای برنامه عصر جدید دهه هشتادی خوش ذوق و خلاق  در عرصه خوانندگی می باشد . او رنگ صدایی جذاب و گیرا دارد و آن طور که پیداست آرزو دارد در آینده جا پای بزرگان ستارگان آسمان موسیقی ایران همچون شجریان بزرگ بگذارد.

3- مجری، محمد سلوکی:

 مجری مطرح و توانمند تلویزیون، تهیه‌کننده و بازیگر می باشد. او فارغ‌التحصیل رشته مدیریت فرهنگی در مقطع فوق لیسانس می باشد.

4- برگزاری مسابقه و برنامه های متنوع دیگر

 

کلید واژه ها: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب دانشجویان جدیدالورود جشن دانشجویان ورودی جدید