مهلت ثبت‌نام و انتخاب واحد ترم تابستان در دانشگاه آزاد تهران غرب اعلام شد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، مهلت ثبت نام و انتخاب واحد دوره تابستان در این واحد دانشگاهی را اعلام کرد.

۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۰ کد : ۴۸۱۰
تعداد بازدید:۱۲۰۴

به گزارش روابط عمومی واحد به نقل از گروه دانشگاه ایسکانیوز، حسن گیوریان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، مهلت ثبت نام و انتخاب واحد دوره تابستان این واحد دانشگاهی از ۲۸ تیرماه تا ۲ مردادماه عنوان کرد.

وی گفت: کلاسها از ۴ مردادماه بصورت مجازی آغاز و در ۳۱ مردادماه پایان می یابد. در این ترم همچون سالهای گذشته امکان مهمانی دانشجویان دیگر واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد تهران غرب وجود دارد.

حسن گیوریان با اشاره به تجربه بسیار خوب واحد تهران غرب در برگزاری کلاسها و امتحانات مجازی، افزود: با توجه به نظرسنجی هایی که ازدانشجویان و اساتید صورت گرفته است خوشبختانه رضایت از پشتیبانی سامانه تدریس مجازی و امتحانات بسیار خوب بوده است. در همین راستا پیش بینی ها و اقدامات لازم جهت فراهم شدن بسترهای مناسب برگزاری دوره تابستانی امن و موفق نیز صورت پذیرفته است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد تهران غرب گفت: کلیه دانشکده های این واحد دانشگاهی براساس درخواست دانشجویان و به منظور خدمات دهی مناسب به دانشجویان ترم آخر و بازماندگان از ترم دوم ۹۹-۹۸ دروس خود را تنظیم و ارائه نموده اند که لیست دروس ارائه شده در لینک wtiau.ac.ir/fa/news/4802 قابل رویت است.

گیوریان ضمن اشاره به برگزاری امتحانات دوره تابستان از ۳۱ مردادماه تا ۶ شهریورماه ابراز داشت: واحد تهران غرب در کنار برگزاری دوره تابستان مجازی، برنامه ریزی های لازم جهت برگزاری کلاسهای عملی نیمسال دوم ۹۹-۹۸ براساس پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های سازمان و استان تهران، را نیز انجام داده است و در نظر دارد از ۲۸ تیرماه این کلاسها را براساس برنامه زمان بندی که گروه های آموزشی ارائه داده اند برگزار کند.

کلید واژه ها: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب تحصیلات تکمیلی امتحانات مجازی مهمانی