ششمین جشنواره خوراک با تاکید بر پیش خوراک و شیرینی های ماه مبارک رمضان به صورت مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب افتتاح شد

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۰۰:۲۸ کد : ۴۵۳۰
تعداد بازدید:۱۰۴۲

به گزارش روابط عمومی واحد، خانم دکترداداندیش، رئیس واحد، در افتتاحیه این جشنواره در لایو اینستاگرامی، ابتدای صحبت خود ضمن تبریک سال نو به کارکنان، اساتید و دانشجویان واحد تهران غرب افزود: سعی می کنیم در خانه بمانیم و به شیوع کرونا کمک نکنیم و از اینکه با همه مسئولین کشور همکاری می کنید تا غلبه کنیم به شیوع کرونا تشکر می کنم.

وی گفت: دردو ماه گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا و بحرانی که درکشور ایجاد شده دانشگاهها در حالت نیمه تعطیل بسر می برند، اما واحد تهران غرب با کمک کارکنان، اساتید فعالیتهای خود را مستمر ادامه می دهد.

داداندیش با تشکر از اساتید گروه گردشگری و هتلداری که برگزاری جشنواره گردشگری خوراک را بصورت مجازی پیشنهاد دادند افزود: امیدوارم این حرکت خلاقانه اساتید با کمک و مشارکت پرشور دانشجویان دراین مسابقات به سرانجام برسد.

رئیس واحد تهران غرب با بیان اینکه در تلاشیم جریان آموزش و زندگی با کرونا را تجربه کنیم و بر آن هستیم با کمک دانشجویان یک گام کوچکی برای همدلی دراین دوران کرونا داشته باشیم، از دانشجویان درخواست کرد در ماه مبارک رمضان در مسابقه جشنواره خوراک شرکت کنند و سفره پربارتری برای خانواده خود ایجاد کنند.

وی افزود: امروز ششمین جشنواره خوراک با همکاری اساتید و اعضای کانون گردشگری و با همکاری معاونت دانشجویی و فرهنگی و پشتیبانی معاونت اداری مالی و پیگیری های رئیس دانشکده مدیریت آغاز می شود.

داداندیش اظهار داشت: ما امیدواریم این حرکتها و برنامه های فرهنگی فرصتی باشد برای ارتقاء مهارت های اجتماعی، اشتغال زایی دانشجویان ویکی از اهداف مهم ما این است که سبک زندگی ایرانی اسلامی را هم حفظ و تقویت کنیم و یا یک نگاه علمی کمک کنیم که سفره غذای خانواده ها از نظر تغذیه ارتقاء پیدا کند و در حوزه غذا و خوراک برندی را ارائه دهیم تا در منوهای بین المللی از آن استفاده شده و در کشور هم رایج شود.

رئیس واحد تهران غرب، در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، کمک و حمایت از جهش تولید و حفظ فرهنگ خانواده های ایرانی، کمک به کارآفرینی جوانان و زنان دانشجو در صنعت گردشگری و هتلداری، افزایش اشتغال و درآمدزایی در فضاهای مجازی در یک بحران اقتصادی- اجتماعی، فرصتی برای گردهمایی، با هم بودن و تحکیم روابط خانوادگی و دوستی در فضای مجازی، ترغیب و ایجاد انگیزه در دانشجویان و پرکردن اوقات فراغت پویا در دوران قرنطینه، کمک به صنعت گردشگری و هتلداری در راستای دانش نوین و خلاقیت های آموزشی برای ایجاد انگیزه در فضای مجازی و اعمال مرتبط با آن در سبک زندگی دانشجویان را از اهداف بلند این جشواره برشمرد.

داداندیش اظهار امیدواری کرد با تلاشهایی که طی چند سال اخیر انجام شده این اهداف محقق شود.

او گفت: جشنواره بصورت مجازی در چهار بخش مجزا برگزار خواهد شد که دانشجویان میتوانند درسایت دانشگاه آن را پیگیری نمایند. این مسابقات یک نوآوری ایجاد کرده است، شرکت کنندگان ضمن اینکه آشپزی می کنند و سفره زیبایی را تدارک می بینند، عکاسی می کنند و کلیپ می سازند، در حقیقت آن خلاقیتها در قالب فیلمبرداری، تهیه کلیب قابل ارزیابی است.

وی افزود: بعد از ماه مبارک، پس از داوریها، اگرمشکل کرونا به خوبی گذشت، در جلسه ای حضوری از برندگان با اهداء جوایز تقدیر خواهد شد.

دکتر داداندیش ابرازامیدواری کرد: دانشجویان وفارغ التحصیلان رشته گردشگری وهتلداری واحد با حضور در این جشنواره سفره های افطار وسحر خانه هایشان را با غذاهای متنوع ومقوی ایرانی رنگین کنند وفضای شاد وهمدلی را همراه بامعنویت در ماه میهمانی الهی بوجود بیاورند.

وی با آروزی سلامتی و بهروزی برای دست اندرکاران این رویداد فرهنگی، از آقای دکتر پیشگر، معاون دانشجویی و فرهنگی، آقای دکتر عزیزی رئیس دانشکده مدیریت و رئیس جشنواره، آقای دکتر نصیری عضو شواری سیاستگذاری که همواره درکنار این فعالیتها حضورداشتند، خانم دکترخوشکام دبیر جشنواره، آقای دکتر پیرمحمدزاده دبیراجرایی جشنواره، مسئول کمتیه مسابقات، مسئولین محترم کانونهای گردشگری، اداره روابط عمومی و تمام کسانی که در این جشواره همکاری داشتند و برگزاری این جشنواره را پشتیبانی می کنند ابراز تشکر کرد.

رئیس واحد تهران غرب در پایان گفت: از اینکه در خانه می مانید وبه شیوع کرونا کمک نمی کنید ودستورات بهداشتی وفاصله گذاری را رعایت می کنید وبا مسئولین همراهی میکنید تا بر کرونا غلبه کنیم از شما تشکر می کنم.

کلید واژه ها: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب داداندیش ششمین جشنواره جشنواره گردشگری خوراک شیرینی مجازی هتلداری مهارت های اجتماعی برنامه های فرهنگی