اعلام فعالیت های غیر حضوری باشگاه پژوهشگران واحد در دوران کرونا

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۷ کد : ۴۵۶۱
تعداد بازدید:۹۸۲

به گزارش روابط عمومی واحد، با حمایت خانم دکتر داداندیش رئیس واحد، به منظور ادامه فعالیت باشگاه پژوهشگران و انجمن‌های علمی درایام شیوع کرونا و همچنین ایجاد شور و نشاط دانشجویان، برنامه‌های زیر توسط باشگاه پژوهشگران واحد در دستور کار قرار گرفت و برنامه‌های دیگر در روزهای آینده اعلام خواهد شد

- در راستای مسئولیت اجتماعی و دریافت ایده در خصوص مبارزه با شیوع کرونا و ایجاد شور و نشاط در دانشجویان و کمک به پویش در خانه بودن و قرنطینه خانگی، دو عنوان مسابقه ملی برای دانشجویان و دانش آموزان برگزار خواهد شد. شروع مسابقات و دریافت ایده‌ها از خرداد خواهد بود، این مسابقات به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

-برگزاری دوره‌های سینرژی به همت انجمن علمی مهندسی صنایع و برنامه ریزی آقای دکتر حاجی پور و حمایت باشگاه پژوهشگران.

-فراخوان عضویت غیر حضوری دانشجویان به منظور بهره مندی رایگان از تسهیلات مختلف باشگاه که تاکنون با استقبال دانشجویان روبرو شده است. در این خصوص دانشجویان با مراجعه به لینک http://wtiau.ac.ir/fa/news/4475/ نسبت به ثبت نام در باشگاه اقدام فرمایند.

- فراخوان عضویت در تیم تخصصی بتن جهت شرکت در مسابقات ملی و بین المللی، (متقاضیان می‌توانند با مراجعه به لینک http://wtiau.ac.ir/fa/news/4524/ از شرایط عضویت مطلع گردند)

-فراخوان جهت کاندیداتوری چهار انجمن تازه تأسیس حسابداری، روانشناسی، ارتباطات و رسانه و هتل داری و گردشگری، انتخابات این انجمن با اطلاع رسانی قبلی در خرداد با کمک گروه‌های تخصصی و مدیر پژوهشی دانشکده، صورت خواهد پذیرفت. انجمن‌های مزبور پس از دریافت احکام رسمی فعالیت‌های علمی خود را آغاز خواهند کرد.

-حمایت باشگاه پژوهشگران در برگزاری جشنواره خوراک به صورت مجازی

-تیم تخصصی رباتیک تشکیل گردید. این تیم با حمایت باشگاه و سرپرستی آقای دکتر بابایی با دریافت حمایت‌های لازم، در فرآینده آماده سازی جهت شرکت در مسابقات ملی به منظور کسب افتخار برای واحد تهران غرب می‌باشد.

برنامه‌های آتی باشگاه که به زودی اطلاع رسانی خواهد شد به شرح ذیل می‌باشد

-با توجه به کسب حداکثر سه سهمیه پژوهشگر برتر واحد، به زودی طی فراخوانی با اعلام شرایط از خرداد ماه، باشگاه ثبت نام دانشجویان جهت رویداد انتخاب پژوهشگر برتر را ابلاغ خواهد کرد. دانشجویان پس از تکمیل مدارک و شرکت در دوره‌های تخصصی و جلسات هم اندیشی در این رقابت شرکت خواهند کرد، در پایان از ۳ نفر منتخب در واحد با جوایز نقدی و اعطا لوح و تندیس در هفته پژوهش تقدیر خواهد شد و جهت رقایت در استانی و کشوری معرفی خواهند شد.

- با توجه نامگذاری سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید و آغاز بحران جهانی ویروس کرونا، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در دانشگاه آزاد اسلامی، به منظور شناسایی، حمایت و هدایت ایده‌های نوآورانه دانشجویان و مدیریت و برنامهریزی تحقیقات دانشجویی هدفمند و کاربردی، فراخوان طرح‌های تحقیقاتی و فناورانه دانشجویی را در فصل بهار و تابستان، ابلاغ می‌نماید. به زودی فراخوان با جزئیات جهت اطلاع دانشجویان از شرایط کسب طرح پژوهشی، اطلاع رسانسی خواهد شد.

-برنامه ریزی جهت دو دوره مجازی در خرداد و تیر توسط انجمن علمی آموزش زبان انگلیسی و حمایت باشگاه پژوهشگران واحد. (دوره مزبور برای عموم آزاد است و تمام دانشجویان زبان‌های مختلف خارجه می‌توانند شرکت کنند)

تشویق چاپ کتاب، شرکت در کنفرانس‌های داخلی برای دانشجویان کارشناسی، تسهیلات اختصاص بودجه طرح پژوهشی، برگزاری مسابقات، تأسیس تیم‌های تخصصی و پایه جهت حمایت و اعزام به مسابقات، تشویق مقالات مازاد طرح‌های پژوهش به نام دانشجو و کسب امتیاز و ارتقا در رتبه بندی باشگاه، حمایت پژوهشگرهای برتر، برگزاری دوره‌های تخصصی، برگزاری بازدیدهای علمی و جهادی، حمایت انجمن‌های علمی، برگزاری سمینار و حمایت جهت استفاده از مراکز تفریحی و فرهنگی و سربازی بر اساس تفاهم نامه‌های منعقده باشگاه در حال حاضر و آینده از دیگر تسهیلات باشگاه برای دانشجویان می‌باشد

دانشجویان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره رئیس باشگاه ۰۹۰۱۱۵۲۹۷۳۴ (و عدم مراجعه حضوری دانشجویان با توجه به شیوع بیماری کرونا) تماس حاصل فرمایند

کلید واژه ها: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب باشگاه پژوهشگران جوان کرونا مجازی حمایت دانشجویان