واعظی:

کنکور در ۴ روز و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود

۰۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۱:۵۲ کد : ۴۸۴۴
تعداد بازدید:۱۱۵۲

دکتر محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور، روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت درباره برگزاری کنکور سراسری گفت: کنکور با رعایت اصول بهداشتی در ۴ روز برگزار می‌شود

واعظی درباره برگزاری کنکور سراسری گفت: اگر فکر می‌کردیم که وضعیت ما در یک تا دو ماه آینده بهتر از امروز می‌شود، ممکن بود آزمون سراسری را به تأخیر بیاندازیم که البته تاکنون با وجود تأخیر انداختن هم عملاً وضعیت بهتر از گذشته نشده است.
رئیس دفتر رئیس جمهوری، داوطلبان کنکور را به دوگروه تقسیم کرد، گفت: گروه اول داوطلبانی هستند که درس خوانده‌اند و آمادگی کامل داشته و به خود اطمینان دارند و دولت و وزارت علوم را تحت فشار قرار داده‌اند که کنکور زودتر برگزار شود، از طرف دیگر گروهی هستند کمتر درس خوانده‌اند و به دنبال افزایش فرصت بوده تا بیشتر مطالعه کنند و درخواست دارند که کنکور به تأخیر بیفتد.
واعظی اقدامات وزارت بهداشت برای دستورالعمل‌های بهداشتی برگزاری آزمون را فوق العاده توصیف کرد و گفت: وزارت بهداشت دستور العمل‌های بهداشتی را تدوین کرد و بجای آنکه کنکور در ۲ روز برگزار شود، کنکور در ۴ روز برگزار می‌شود. تمام محل برگزاری آزمون ضدعفونی می‌شود و فاصله اجتماعی میان شرکت‌کنندگان که باید ۱.۲ متر باشد بیشتر از این طراحی شده است ورودی‌ها و خروجی‌ها نباید تجمع ایجاد شود.
رئیس دفتر رئیس جمهوری افزود: دولت، وزیر علوم و وزیر بهداشت دانش آموزان کنکوری را مانند فرزندان خود می‌دانند و برای سلامتی آنها نگران هستند و با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی کنکور برگزار می‌شود.

کلید واژه ها: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب هیأت دولت رئیس جمهوری داداندیش کنکور آزمون سراسری