قیصری:

رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی حرکت به سمت دانشگاه حل مسئله و فناورانه است

۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۱ کد : ۴۹۰۷
تعداد بازدید:۶۶۲

نماینده معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی حرکت به سمت دانشگاه حل مسئله و فناورانه است.

به گزارش روابط عمومی به نقل از خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، محسن قیصری در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری علمی پژوهشی و قرارداد مشارکت در ارائه خدمات آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب و شرکت فناوران سیراف که عصر امروز در مجتمع پیامبر اعظم (ص) دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب برگزار شد، اظهار کرد: رویکرد جدید دانشگاه ازاد اسلامی طبق نظر دکتر طهرانچی حرکت به سمت دانشگاه حل مسئله و فناورانه است و در این راستا با نیروی دریایی ارتش اخیراً تفاهم‌نامه‌ای همکاری امضا شد.

وی افزود: شاخص‌هایی طبق تفاهم‌نامه در نظر گرفته شد و واحد تهران غرب به عنوان یکی از واحدهای برتر انتخاب شد و در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان و دریایی به سراغ یکی از شرکت‌ها به نام فناوران سیراف رفتیم.

نماینده معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: امروز با افتخار دو سند امضا خواهد شد. در یکی از اسناد تفاهم‌نامه واحد تهران غرب با شرکت سیراف است و در سند دیگر قراردادی امضا می‌شود.

قیصری ضمن گرامیداشت شهدای نیروی دریایی خاطرنشان کرد: امیدواریم در حوزه فناوری و دریایی شاهد گام‌های بلندی در ارتقای دانشگاه آزاد اسلامی باشیم؛ در واقع به عنوان مسئولیت اجتماعی اقدامات فناورانه و کارآفرین از سوی دانشگاه آزاد اسلامی در حال انجام است.

کلید واژه ها: دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم نامه همکاری واحد تهران غرب حل مسئله و فناورانه