جلسه هم اندیشی هسته فن آوری و سلامت مرکز تحقیقات صنعت و سلامت واحد تهران غرب برگزار شد

۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۲ کد : ۵۱۱۵
تعداد بازدید:۶۶۳

به گزارش روابط عمومی واحد، جلسه هم اندیشی هسته فن آوری و سلامت مرکز تحقیقات صنعت و سلامت واحد تهران غرب با حضور خانم دکتر سعیده بزازیان ریئس مرکز تحقیقات صنعت و سلامت و عضو هیأت علمی واحد، دکتر رمضانی رئیس دانشکده علوم انسانی، و اعضای هیأت علمی از گروههای مختلف آموزشی در سالن ایده تا عمل مجتمع پیامبر اعظم (ص) واحد تهران غرب برگزار شد.
در این نشست دکتر بزازیان به ارائه گزارشی از اهداف و برنامه های مرکز تحقیقات صنعت و سلامت پرداخت وی گفت: تشکیل هسته¬های مراکز تحقیقاتی با مشارکت گروههای تخصصی مختلف، بستر مناسبی را جهت استفاده از پتانسیل هیات علمی و دانشجویان علاقمند و نیز انجام فعالیتهای پژوهشی-آموزشی متمرکز بر موضوع را فراهم کرده و زمینه پویایی و نوآوری اساتید و دانشجویان نخبه را ایجاد میکند.
عضو هیآت علمی واحد بیان داشت: مرکز تحقیقات صنعت و سلامت و هسته¬های پژوهشی با انعقاد تفاهم نامه با سازمانها و ارگانها، شرکتها و موسسات دولتی و خصوصی منجر به تعریف و انجام طرحهای پژوهشی مشترک و نیز ارائه خدمات آموزشی در راستای هدف کلی کاربست فن آوری در سلامت و ارتقاء سلامت در صنعت و جامعه خواهد شد.
وی ضمن توضیح در خصوص ساختار مرکز تحقیقات صنعت و سلامت، ۴ محور عمده توسعه کیفی و کمی پژوهش و فناوری در زمینه سلامت، طراحی و تولید محتوای بومی برنامه های
AR/VR با اهداف درمانی-آموزشی، طراحی و تولید تجهیزات با استفاده از فن آوریهای نوین در حوزه سلامت، و استفاده از ظرفیت رسانه‌های نوین در ترویج سلامت را به عنوان محورهای اصلی هسته فن آوری و سلامت تشریح کرد.

در ادامه اعضای حاضر در جلسه پیشنهادات تخصصی خود را جهت زمینه سازی و برنامه ریزی برای انجام طرحهای پژوهشی به تفکیک رشته های مختلف در مرکز تحقیقات ارائه کردند‌.

کلید واژه ها: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب هم اندیشی مرکز تحقیقات صنعت و سلامت فن آوری