در جلسه شورای راهبردی برنامه‌های علمی استان تهران صورت گرفت؛

معرفی استادان برتر در برنامه علمی صنعت و سلامت

۲۶ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۴ کد : ۵۴۲۱
تعداد بازدید:۵۴۶

استادان برتر در انتخاب زمینه پژوهشی فعال از برنامه علمی صنعت و سلامت معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه پایش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، شورای راهبردی برنامه‌های علمی استان تهران به‌منظور ارائه گزارش برنامه‌های آتی در خصوص جذب دانشجو و محققان به برنامه‌های علمی واحد پیشرو صبح امروز در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست محمد علی‌اکبری، رئیس دبیرخانه پایش آزاد برگزار شد.

در بخشی از این نشست رضا شریفی، مجری برنامه علمی صنعت سلامت گفت: تاکنون در این برنامه علمی ۱۱ چالش احصا و تدوین شده است و بر روی سامانه پژوهش‌یار قرار گرفته است که ۶ چالش آن اصلاح نهایی و به‌روزرسانی شده است.

وی ادامه داد: اکنون سرعت پیشروی نظام پایش آزاد نسبت به گذشته بیشتر شده است زیرا ریل‌گذاری اولیه آن صورت گرفته است. پتانسیل دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، حمایت مدیریت این دانشگاه و انتخاب درست مجری برنامه علمی سه عاملی است که منجر به کسب موفقیت برنامه علمی خواهد شد.

مجری برنامه علمی صنعت سلامت گفت: مهدی آذرنوش، عضو گروه مهندسی بیوالکتریک واحد مشهد، مریم محمدی سیچانی، عضو گروه میکروبیولوژی واحد فلاورجان و سمانه دولت‌آبادی، عضو گروه زیست‌شناسی واحد نیشابور استادان برتر در انتخاب زمینه پژوهشی فعال از برنامه علمی صنعت و سلامت هستند.

کلید واژه ها: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب پژوهشگر برتر صنعت و سلامت پژوهش یار