تقدیر و تشکر دکتر رضا محمدی معاون امور آزمونها از دکتر حسن گیوریان و دکتر پیمان بابایی در برگزاری آزمون سراسری سال ۹۹

۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۰ کد : ۵۱۴۶
تعداد بازدید:۶۱۳

به گزارش روابط عمومی واحد، طی نامه ای از سوی رضا محمدی معاون امور آزمونهای سازمان سنجش آموزش کشور از دکتر حسن گیوریان و دکتر پیمان بابایی بعنوان نماینده تام الاختیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در برگزاری آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ تقدیر و تشکر شد.

در این نامه آمده است:

توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته ترین مردم در نظام اسلامی، فرصت گرانبها و پر افتخاری است که علاوه بر خوشنودی مردم، موجبات رضایت پروردگار متعال را در پی خواهد داشت و به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر مردان نهایت استفاده را ببرند. قطعاً برای رضای خداوند بودن است و پاداش نخواهد ماند.

تلاش خالصانه و صادقانه جنابعالی آینه وظیفه شناسی و پژوهش دانایی و تعهد است. نتیجه این بذر تلاش و، درخت امیدی است که به بار می‌نشیند و نوید بخش آینده‌ای پرنشاط و زیباست و نیل به آرزوهای بزرگ ملی، نیازمند فکر روشن، عزم راسخ، اراده ای استوار شجاعت و اخلاص است. در طول زمان برنامه ریزی اجرای آزمون‌های سراسری ورود به دانشگاه ها و موسسات عالی اهتمام و همدلی و مجاهدت‌های تمام تمامی نهادهای ذی صلاح ذیربط و علاقه قابل تقدیر است

بدینوسیله از تلاش و کوشش بیدریغ جنابعالی و همکاران محترم آن واحد دانشگاهی در برگزاری مطلوب آزمون های مذکور با رعایت حداکثری الزامات بهداشتی، که نمادی از استمرار جریان علمی کشور است، تقدیر و تشکر نموده و موفقیت و بهروزی روز افزونتان را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

کلید واژه ها: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب تقدیر