مراسم هفته دفاع مقدس در کنار سردیس دانشجوی شهید سید مصطفی موسوی برگزار شد

۰۵ مهر ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۱ کد : ۵۱۸۲
تعداد بازدید:۹۱۴

مراسم هفته دفاع مقدس در کنار سردیس دانشجوی شهید سید مصطفی موسوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی واحد، همزمان با هفته دفاع مقدس وآغاز سال تحصیلی جدید، با همکاری معاونت فرهنگی – دانشجویی، بسیج دانشجویی، کارکنان و اساتید دانشگاه و ستاد شاهد و ایثارگر واحد تهران غرب، مراسم تجدید میثاق با هم دانشگاهی آسمانی برگزار شد.

در ابتدای مراسم، دکتر داداندیش رئیس واحد، حماسه دفاع مقدس یک میراث ماندگار برای ملت ایران دانست و اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت پس از انقلاب اسلامی و در سالهای دفاع مقدس توانسته است جایگاه خود را پیدا کند و به گوش همه ملتهای جهان برسد.

وی افزود: امروز یکی از جوانان دانشجوی واحد تهران غرب با تأسی از فرهنگ شهادت و ایثار برای دفاع از مملکتش در خارج از مرزها رشادت کرد و به شهادت رسید.

وی همچنین ضمن گرامیداشت یاد سردار شهید سلیمانی گفت: حماسه دفاع مقدس و حماسه مدافعین حرم برگرفته از حرکت امام حسین (ع) و یارانشان در کربلا هست و رمز ماندگاریشان نیز همین است.

رسالت ما بعنوان جامعه دانشگاهی نهادینه کردن فرهنگ شهید موسوی بین دانشجویان است و امید است بتوانیم اقتدار و توان کشورمان را با همین فرهنگ بالا ببریم.

در حاشیه مراسم داداندیش با حضور مادر شهید، با نثار گل به سردیس شهید سید مصطفی موسوی، جوانترین شهید مدافع حرم، هفته دفاع مقدس را گرامی داشتند.

گفتنی است در این مراسم خانم دکتر داداندیش، مادرگرامی شهید موسوی، دکتر حیدری معاون اداری مالی، دکتر بابایی رئیس دانشکده، مسئولین و اعضای بسیج دانشجویی، بسیج کارکنان، بسیج اساتید، مدیران، اساتید، دانشجویان حضور داشتند.

 

کلید واژه ها: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب دفاع مقدس سردار سلیمانی داداندیش