پیام تبریک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب بمناسبت تولد شهید سید مصطفی موسوی جوانترین شهید مدافع حرم

۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۹:۲۱ کد : ۵۲۸۶
تعداد بازدید:۱۰۵۸

به گزارش روابط عمومی واحد تهران غرب، به مناسبت بیست و پنجمین سالروز ولادت شهید سید مصطفی موسوی، دانشجوی رشته مکانیک واحد تهران غرب و جوانترین شهید مدافع حرم، نمایندگان دبیرخانه جایزه جوان نوآور ماندگار، نشان شهید موسوی، با اهداء گل، شیرینی و لوح تقدیر به خانواده شهید، این روز را تبریک گفتند.

بر اساس این گزارش حجت الاسلام محمدی، نماینده نهاد مقام معظم رهبری در واحد تهران غرب و منوچهر بهمنی، مسئول شاهد و ایثارگر واحد، به نمایندگی از واحد به منزل شهید رفتند.

در این دیدار مادر شهید با بیان اینکه وقتی مزار شهید میروم به حال سید مصطفی غبطه میخورم، بیان داشت: در زمان ۸ سال دفاع مقدس آرزوی شهادت داشتم ولی سید مصطفی از من پیشی گرفت.

گفتنی است جایزه شهید موسوی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب و موسسه فرهنگی و هنری مطالعات جامع رستا و با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و دستگاه های دولتی و مسئولین لشکری از آبان ماه ۹۹ آغاز و تا ۲۲ بهمن سال جاری ادامه خواهد داشت.

«شهید سید مصطفی موسوی» روز پنج شنبه ۱۸ آبان ۱۳۷۴ به دنیا آمد و در روز پنجشنبه ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۴ و تنها ۳ روز پس از قدم گذاشتن به سن ۲۰ سالگی، در سوریه، جام شهادت را نوشید. مصطفی که از نسل دهه ۷۰ بود، بر خلاف خیلی از هم نسلی هایش، خیلی زود راه و هدف خود را پیدا کرد و با معرفتی که با مطالعه فراوان و گوش به فرمان رهبر بودن به دست آورده بود، به خیل عظیم آسمانیانی شتافت که نزد خدا روزی می خورند»

پروین داداندیش، رئیس واحد تهران غرب و رئیس جایزه شهید موسوی در پیامی این روز را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

بسم رب الشهداء و الصدیقین

«و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل أحیاء عند ربهم یرزقون»

سوره آل عمران آیه ۱۶۹

حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی)

بزرگداشت شهید یعنی اصالت بخشیدن به آن هدف‌ها و تشویق به آن عمل و تقدیس آن ایثار.

 

خانواده پرافتخار شهید سرافراز مدافع حرم سید مصطفی موسوی

سلام علیکم

شهید مسیر است،

زندگیست، راه است، مرام است، شهید امتحانِ پس داده است، شهید راهیست بسوی خدا.

تاریخ گهربار و پرحماسه شیعه، همواره بیانگر تجلی و تأسی راست قامتان و دلباختگان عرصه جهاد و شهادت در راه مولا و مقتدای خویش

حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است که در روز عاشورا فرمودند آیا حمایت کننده‌ای هست تا از حرم رسول خدا حمایت کند؟

در عصر ما مدافعان حریم امامت و ولایت، شجاعانه و عاشقانه، با بذل جان خویش از حرم مطهر حضرت زینب (سلام الله علیها) دفاع نمودند و با شهادت خود برگ زرین دیگری از حدیث عشق و تبعیت از مولا و سرور خود رقم زدند.

امروز ۱۸ آبان سالروز تولد شهید سید مصطفی موسوی جوان مومن، انقلابی و سرباز اسلام است که جان و خونش را فدای دین و وطن کرد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب سالروز تولد فرزند فهیم و برومند این مرز و بوم که پیام عزت و سربلندی ایران اسلامی را با نگاه نافذ و با اندیشه عمیق خود، مفهوم شهادت و ایثار را با خودباوری و نوآوری یکبار دیگر شکوفا نموده و به جهانیان ابلاغ نمود، به محضر مبارک آن خانواده پرافتخار تبریک عرض نموده و بر ادامه جهاد بی امان و مبارزه قاطع با کلیه دشمنان مکتب و قرآن و بدخواهان نظام مقدس اسلامی، تحت رهبری‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مد ظله العالی تأکید می‌نماید.

مفتخریم اعلام نمائیم یادواره‌ای جهت تجلیل و پاسداشت، با عنوان جایزه جوان نوآور ماندگار مزین به نام و نشان شهید سید مصطفی موسوی در بیست و پنجمین زادروز تولد شهید موسوی برگزار می‌گردد.

رجای واثق دارد با همدلی و هم افزایی بتوانیم تحقق بخش آرمان شهدا در کشورمان باشیم.

تولدت مبارک جوانمرد خدا…

آجرکم لله و ادام الله عزکم

دکتر پروین داداندیش

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب

 

کلید واژه ها: شهید شهید موسوی شهید سید مصطفی شهید سید مصطفی موسوی موسوی مصطفی موسوی سید مصطفی موسوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب جایزه جوان نوآور جایزه شهید موسوی پروین داداندیش