دستورالعمل امتحانات غیرحضوری دوره(ترم) تابستان ۱۴۰۰-۱۳۹۹ (ویژه دانشجویان)

۰۹ تیر ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۸ کد : ۵۹۲۷
تعداد بازدید:۲۱۶۳۵

این صفحه مرتباً به روز رسانی می‌شود لذا دانشجویان موظف هستند قبل از هر امتحان این صفحه را مطالعه کنند (شماره تماس پشتیبانان فنی، آموزشی و مالی انتهای همین صفحه درج شده است)

دستورالعمل امتحانات غیرحضوری دوره (ترم) تابستان ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب (ویژه دانشجویان)

با عنایت به لزوم حفظ سلامتی دانشجویان، کلیه امتحانات پایان دوره (ترم) تابستان ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد، لذا امکان شرکت در امتحانات پایان دوره (ترم) تابستان برای کلیه دانشجویان بدون مراجعه به واحد دانشگاهی فراهم بوده و دانشجویان، مجاز به شرکت در امتحانات خود بر اساس اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه امتحان می‌باشند. لازم است دانشجویان هرچه سریع‌تر برنامه امتحانی ثبت شده در آموزشیار را به دقت با برنامه امتحانی سامانه دان مقایسه نموده و درصورت وجود هرگونه مشکلی در ثبت آزمون و تاریخ امتحانات، مشکلات را به پشتیبان آموزشی دانشکده‌ها اطلاع رسانی نمایند تا قبل از زمان امتحان مشکلات رفع شود.

موارد ذیل جهت اطلاع و آگاهی دانشجویان اعلام می‌گردد:

۱) حضور در امتحان پایان دوره (ترم) تابستان ۱۴۰۰-۱۳۹۹ الزامی است. در صورت عدم شرکت دانشجویان در جلسه امتحان وضعیت درس در کارنامه آنها غیبت موجه درج خواهد شد.

۲) دانشجویان برای شرکت در امتحانات دوره (ترم) تابستان جاری مطابق اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه امتحان، وارد پروفایل آموزشی خود در سامانه دان شوند.

۳) دانشجویان برای شرکت در جلسه امتحان، می‌بایست از قبل، ملزومات مورد نیاز مانند رایانه، تلفن همراه، اینترنت پایدار، پاسخنامه سربرگدار واحد تهران غرب را به تعداد کافی و کارت شناسایی جهت احراز هویت فراهم نمایند.

نکته: با توجه به نوع برگزاری امتحانات پایان دوره (ترم) تابستان، به کارگیری تلفن همراه جهت عکس برداری از پاسخنامه و بارگذاری آن در پروفایل آموزشی، قبل از اتمام وقت امتحان هر درس در قسمت مربوطه ضروری است. به منظور احراز هویت دانشجو، لازم است کارت ملی خود را در محل مشخص شده در سربرگ پاسخ نامه قرار داده و عکس برداری نماید.

۴) به منظور آشنایی با شیوه امتحانات، مناسب است قبل از شروع امتحانات خود، فایل‌ها و فیلم‌های راهنمای شرکت در امتحانات غیر حضوری مندرج در وب سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب را مشاهده نمایید.

۵) شیوه نامه انضباطی برای دانشجویان در امتحانات غیرحضوری نیز همانند امتحانات حضوری لازم الاجرا می‌باشد.

۶) دانشجویان به منظور شرکت در امتحان غیرحضوری همانند امتحان حضوری باید شرایط لازم آموزشی را احراز کرده باشند (ثبت نام و انتخاب واحد درس در دوره (ترم) تابستان جاری، عدم منع آموزشی برای ادامه تحصیل)

۷) نمره امتحانات غیر حضوری بخشی از نمره نهایی دانشجویان است که بنا به تشخیص مدرس با احتساب موارد دیگر آموزشی همچون حل تمرین، پروژه، امتحان میان‌ترم و …، نمره نهایی به دست خواهد آمد.

۸) ضروری است در کلیه امتحانات پس از اتمام ارسال پاسخنامه‌های تشریحی و یا تکمیل سوالات تستی، بر روی دکمه ثبت آزمون کلیک کرده و کد پیگیری دریافت نمائید. ملاک ثبت موفقیت آمیز آزمون، نمایش کد پیگیری می‌باشد. مناسب است دانشجویان کد پیگیری هر آزمون را نزد خود نگهداری نمایند.

شرکت در جلسه امتحان

  1. در جلسه امتحان غیر حضوری، دانشجویان باید در زمان مشخص شده در کارت ورود به جلسه امتحان، پس از ورود به پروفایل آموزشی خود، سوالات امتحان را از بخش مربوطه مشاهده یا دانلود نموده و سپس پاسخ سوالات را بر روی برگه پاسخنامه سربرگدار به صورت کاملاً خوانا دستنویس نمایند به طوری که پاسخ هر سوال از سایر پاسخ در پاسخنامه قابل تفکیک باشد.
  2. دانشجویان پس از نگارش پاسخ‌ها در مدت زمان مجاز که بر روی صفحه سوالات درس قید شده است، از هر پاسخنامه سربرگدار عکس گرفته و در قسمت مربوطه پروفایل خود در سامانه دان بارگزاری نمایند به طوری که تصویر گرفته شده از هر پاسخنامه کیفیت لازم را داشته باشد.

تذکر ۱: از خودکار آبی یا مشکی برای پاسخ به سوالات استفاده نمائید تا وضوح پاسخ‌ها در عکس به طور مناسب باشد.

تذکر ۲: اگر پاسخنامه سربرگدار برای هر امتحان نمی‌توانید از قبل تهیه کنید می‌بایست قبل از امتحان هر درس، بالای برگه سفید A4 به عنوان پاسخنامه، مشخصات خود را مانند زیر به طور دقیق بنویسید. ( جهت دریافت فایل pdf پاسخنامه اینجا کلیک کنید.) ( جهت دریافت فایل word پاسخنامه اینجا کلیک کنید.)

پاسخنامه پایان دوره (ترم) تابستان ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب

مجتمع / دانشکده:............................................................ تاریخ و ساعت امتحان:...................................................

شماره دانشجویی............................................، نام استاد...................................، نام درس..........................................

نام و نام خانوادگی............................................، رشته تحصیلی.............................................، شماره صفحه / تعداد کل صفحات...........................

 

تذکر ۳: دانشجویان موظفند صفحات پاسخنامه را به ترتیب، شماره گذاری کرده و حداکثر در بازه زمان امتحان هر درس در سامانه دان بارگذاری نمایند. در صورت عدم موفقیت در بارگذاری در سامانه دان، پاسخنامه‌ها را در زمان مقرر امتحان، برای استاد درس ایمیل نمایند (آدرس ایمیل استاد در برگه سوالات درج شده است).

پشتیبان فنی سایت واحد و سیستم آموزشی دان

  1. چنانچه دانشجویان قبل از ورود به سامانه دان با مشکلاتی نظیر فراموشی رمز عبور یا عدم امکان ورود به سامانه مواجه شدند، ضمن حفظ خونسردی با پشتیبانی فنی واحد تهران غرب به شماره تلفن‌های ذکر شده تماس حاصل نمایند.
  2. قبل از شروع امتحانات نسبت به بروزرسانی مرورگرهای گوگل کروم و فایرفاکس رایانه یا گوشی تلفن همراه خود اقدام نموده و جهت شرکت در امتحانات از آنها استفاده کنید.
  3. به منظور بارگزاری سریع‌تر پاسخنامه، بهتر است مطابق فیلم آموزشی تهیه شده، نسبت به کاهش حجم تصاویر پاسخنامه اقدام نموده و سپس برای بارگزاری پاسخنامه اقدام نمایند

https://www.aparat.com/v/l0etx

  1. در زمان برگزاری امتحان از خاموش بودن فیلترشکن خود مطمئن باشید.
  2. چنانچه دانشجویان قبل از ورود به پروفایل آموزشی خود در سامانه دان، به هرگونه مشکل فنی برخورد نمودند، بلافاصله با شماره تلفن‌های پشتیبانی فناوری و اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب مندرج ذیل برگه تماس حاصل نمایند.
  3. ضروری است دانشجویان نرم افزار any desk را از قبل بر روی رایانه خود نصب نموده تا هنگام بروز مشکل فنی در زمان امتحان پس از اطلاع رسانی به تیم پشتیبانی، پشتیبان بتواند در جهت رفع ایراد فنی اقدام نماید.

یادآوری: در طول برگزاری امتحان غیرحضوری، جهت تماس احتمالی از طرف تیم پشتیبانی واحد، تلفن همراه دانشجو بایستی در دسترس باشد.

 

با آرزوی موفقیت و سربلندی شما دانشجویان عزیز

معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد تهران غرب

تدابیر لازم در زمان قطعی برق:

با توجه به اخبار منتشر شده مبنی بر خاموشی‌های منطقه‌ای و با عنایت به برقرار بودن امتحانات پایان ترم دوره (ترم) تابستان دوم ۱۴۰۰-۱۳۹۹ لازم است به نکات زیر توجه فرمائید:

۱ - تلفن همراه و لپ تاپ خود را بطور کامل شارژ نمایید.

۲ - در بازه امتحانی خود حتماً اینترنت موبایلی نیز در اختیار داشته باشید.

۳ - به پیام‌های اداره روابط عمومی واحد تهران غرب که از طریق سایت واحد، کانال تلگرامی رسمی، صفحه اینستاگرام رسمی و پیامک منتشر می‌شود کاملاً دقت نمائید و بر اساس آن عمل کنید.

۴ - اگر در هنگام امتحان اختلالی در امتحان ایجاد شد فوراً قبل از پایان زمان امتحان به پشتیبان آموزش (مندرج در انتهای همین صفحه) زنگ بزنید.

شماره تماس پشتیبانان فنی:

۰۹۲۱۶۷۶۲۳۳۸
۰۹۰۲۷۸۷۴۶۹۲
۰۹۰۱۳۷۷۸۸۳۳
۰۹۲۲۶۸۶۴۶۹۴
۰۹۳۳۱۷۴۸۱۳۶
۰۹۲۱۶۹۲۹۸۶۶
۰۹۳۸۸۳۹۶۲۹۹
۰۹۳۸۸۲۸۸۸۵۷

 

شماره تماس پشتیبانان مالی (ساعت پاسخگویی شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ الی ۱۴):

آقای کوروش عباسی – ستاد به شماره تماس مستقیم ۲-۲۲۳۵۰۰۹۱ داخلی ۲۶۴

خانم عاطفه احمدی – دانشکده فنی شماره تماس ۹-۴۴۲۲۰۶۷۷ داخلی ۱۰۶ و همراه ۰۹۳۰۱۲۲۲۵۸۹

آقای بهزاد نیک پور مجتمع پیامبر اعظم شماره تماس ۸۸۳۸۵۷۸۷ داخلی ۲۱۳ و همراه ۰۹۰۱۱۱۲۰۵۹۹

آقای فرید فرح بخش مجتمع پیامبر اعظم شماره تماس ۸۸۳۸۵۷۸۷ داخلی ۱۱۲ و همراه ۰۹۰۳۹۰۶۱۶۸۶

 

کلید واژه ها: امتحانات غیرحضوری امتحانات مجازی واحد تهران غرب دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل امتحانات پایان ترم