مراسم تکریم و معارفه معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد برگزار شد

۱۰ تیر ۱۴۰۰ | ۰۱:۴۹ کد : ۵۹۲۹
تعداد بازدید:۱۴۰۱

به گزارش روابط عمومی واحد تهران غرب، آیین تکریم و معارفه سرپرست حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی برگزار شد.
براساس این گزارش در این مراسم که با حضور دکتر پروین داداندیش، رئیس واحد، دکتر پیشگر، معاون فرهنگی دانشجویی و سرپرست سابق حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر زارع، سرپرست معاونت پژوهش و فناوری، لشکری زاده، مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی، یعقوبی، مدیرکل حراست، روسای دانشکده ها، مدیران و کارکنان معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و مدیران معاونت فرهنگی و دانشجویی در سالن پروین اعتصامی ساختمان ستادی برگزار شد دکتر داداندیش ضمن تشکر از حضور اساتید، مدیران و کارکنان گفت: سال گذشته در حوزه آموزش چالشهای زیادی همچون تغییر سیستم آموزشی به آموزشیار، برگزاری کلاسهای مجازی، امتحانات مجازی که مشکلات زیادی را برای واحدهای دانشگاهی ایجاد کرد که جا دارد از همه ی همکارانم در حوزه آموزش چه در سطح معاونت چه در سطح دانشکده ها تشکر کنم.
رئیس واحد تهران غرب افزود: در بخش کارگزینی هیات علمی، بحث نقل و انتقالات اعضا هیات علمی و همچنین جذب اساتید هم اتفاقات خوبی افتاده است که جای تشکر دارد. با فراگیری بیماری کرونا، کار در بخش فارغ التحصیلان بسیار سخت شد که خوشبختانه همکارانمان در این حوزه توانستند خدمات خوبی را به ارباب رجوع ارائه دهند که از آنها هم تشکر می کنم.
دکتر داداندیش با اشاره به چابک سازی واحد گفت: با توجه به اینکه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی هر دانشگاهی، پیشانی آن واحد می باشد، از همه ی همکاران در همه حوزه ها خصوصاً حوزه آموزش میخواهم که دچار روزمرگی نشوند و با ارائه ایده های نو و خلاق برای تسهیل فرایندها جهت چابک سازی واحد تلاش کنند.

رئیس واحد تهران غرب با اشاره به خدمات آقای دکتر بابایی افزود: مدیری موفق است که پله های ترقی را پله پله طی کرده باشد که آقای دکتر بابایی یکی از این مدیران است. ایشان همیشه در پستهای محوله چه زمانی که مدیر گروه یا آموزش بودند، یا وقتی که مدیر دفتر هیات علمی بودند و در این زمان که رئیس دانشکده فنی و مهندسی هستند، موفق بوده اند. من ضمن تشکر از خدمات ایشان در این چند سال برای ایشان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با استفاده از ظرفیت و پتانسیل های واحد با همکاری و هم افزایی با اساتید و کارکنان در حوزه معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی نیز موفق باشند.

در انتهای جلسه از زحمات آقای دکتر پیشگر با اهدای لوح تقدیر تشکر شد و معارفه آقای دکتر بابایی انجام‌شد.

کلید واژه ها: تکریم و معارفه معاون آموزشی واحد تهران غرب دانشگاه آزاد اسلامی پروین داداندیش