آزمون سراسری کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ با رعایت پروتکلهای بهداشتی در واحد تهران غرب درحال برگزاری می باشد

۰۷ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۰ کد : ۵۹۸۵
تعداد بازدید:۹۷۸

به گزارش روابط عمومی واحد تهران غرب، آزمون سراسری کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ در حوزه امتحانی واحد تهران غرب در حال برگزاری می باشد.

آزمون سراسری کارشناسی ارشد از ساعت ۸:۳۰ با حضور ۱۳۰۰ داوطلب در رشته حسابداری در مجتمع پیامبراعظم (ص) و چهار حوزه فرعی دانشکده مدیریت، دانشکده علوم انسانی، دانشکده هنر و معماری و سالن چند منظوره با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های سازمان آغاز و تا ساعت. ۱۲:۴۰ ادامه خواهد داشت.

دکتر پروین داداندیش، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، با حضور در حوزه های فرعی برگزاری آزمون در واحد تهران غرب از روند برگزاری آزمون بازدید کرد. دکتر بابایی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر حیدری، معاون اداری و مالی نیز بطور جداگانه از برگزاری این آزمون بازدید کردند.

گفتنی است این آزمون با رعایت کلیه ی پروتکل های بهداشتی اعم از ضدعفونی کلیه محل ها، استفاده از ماسک توسط کلیه عوامل اجرایی، استفاده از پادریهای ضدعفونی در بدو ورود به ساختمانها، تهویه ی هوای محل های برگزاری آزمون، تب سنجی کلیه عوامل اجرایی و داوطلبان، تخصیص فضای مجزا جهت قرنطینه افراد مشکوک از سایر داوطلبین، قرار دادن مواد ضدعفونی جهت استفاده داوطلبان در محل های برگزاری آزمون و… در حوزه امتحانی واحد تهران غرب برگزار می شود.

 

کلید واژه ها: واحد تهران غرب تهران غرب کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی