به همت انجمن علمی گروه مهندسی عمران واحد تهران غرب برگزار می شود:

سلسله وبینارهای تخصصی رویداد آبادانی

۰۴ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۳ کد : ۶۰۷۵
تعداد بازدید:۶۱۳

به گزارش روابط عمومی واحد تهران غرب، سلسله وبینارهای تخصصی رویداد آبادانی به همت انجمن علمی گروه مهندسی عمران و با هدف معرفی گرایش های مختلف مهندسی عمران و با محوریت نظام موضوعات نوین پژوهشی آغاز شد.
بر اساس این گزارش در این رویداد علمی تخصصی که با همکاری باشگاه پژوهشگران جوان و با راهنمایی و حمایت های بیدریغ دکتر پروین داداندیش، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب کلید خورد، دانشجویان با شناخت قبلی، گرایش دلخواه خود را انتخاب و ضمن آشنایی با پتانسیل های واحد تهران غرب، فرصت مناسب تری برای موفقیت در حین تحصیل خواهند داشت.
گفتنی است سلسله وبینارهای تخصصی رویداد آبادانی که شرکت در آن برای سایرهای واحد دانشگاهی نیز آزاد می باشد، شامل ۱۱ وبینار تخصصی می باشد که از ۳۰ مرداد آغاز و اجرای آن تا ۸ مهر ماه ادامه دارد.
شایان ذکر است در این طرح علمی تخصصی که روزهای شنبه و پنج شنبه هر هفته ازساعت ۱۷ الی ۱۹ اجرا می شود، بیش از ۱۱ عضو هیات علمی و استاد همکاری دارند و هر وبینار با حضورحداقل سه عضو هیات علمی برگزار می شود.
یادآور می شود اولین وبینار از سلسله وبینارهای تخصصی آبادانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با موضوع آشنایی با گرایش سازه، در روز ۳۰ مرداد با حضور ۴ نفر از اعضای هیات علمی و بیش از ۷۰ نفر از دانشجویان برگزار گردید.

همچنین دومین وبینار در روز پنج شنبه ۴ شهریور با حضور ۴ نفر از اعضای هیات علمی و بیش از ۶۰ نفر با موضوع معرفی گرایش محیط زیست برگزار گردید.

‌‌‌

 

‌‌‌‌‌‌‌

کلید واژه ها: وبینارهای تخصصی سلسله وبینارهای تخصصی واحد تهران غرب دانشگاه آزاد اسلامی رویداد آبادانی مهندسی عمران