دکتر داداندیش در گفت‌وگو با آنا:

نیمسال اول کلاس‌های آموزشی مجازی است/ برگزاری حضوری امتحانات تمامی دانشجویان

۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۷:۲۲ کد : ۶۵۷۰
تعداد بازدید:۵۳۹
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با بیان اینکه واکسیناسیون دانشجویان از ۲ روز گذشته شروع شده است، گفت: نیمسال اول کلاس‌ها به‌صورت مجازی خواهد بود اما امتحانات تمامی دانشجویان به احتمال ۹۰ درصد حضوری برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی واحد تهران غرب به نقل از آنا دکتر پروین داداندیش، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره واکسیناسیون دانشجویان، گفت: واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب از ۲ روز گذشته شروع شده است و از فردا ۲۴ شهریورماه آدرس دانشگاه در لیست مراکز واکسیناسیون قرار خواهد گرفت.

وی درباره اینکه با توجه به تسریع واکسیناسیون دانشجویان کلاس‌های حضوری از چه زمان برگزار خواهد شد، گفت: در حال حاضر دُز اول واکسیناسیون دانشجویان شروع شده است، یک ماه بعد دُز دوم واکسن تزریق می‌شود، پس از آن دانشجویان تا ۲ هفته نیاز به مراقبت‌های خاصی دارند، پیش‌بینی می‌شود نیمسال اول کلاس‌ها به‌صورت مجازی خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در ادامه افزود: دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی و کارشناسی ارشد که نیاز به برگزاری کلاس‌های حضوری و آزمایشگاه دارند با مجوز ستاد ملی کرونا و رعایت پروتکل‌های اعلام شده به‌صورت محدود با تعداد معینی از این دانشجویان برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: اگر تا آذرماه و تکمیل واکسیناسیون دانشجویان، شیوع ویروس کرونا کاهش پیدا کند کلاس‌ها به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

داداندیش درباره امتحانات دانشجویان خاطرنشان کرد: امتحانات تمامی دانشجویان به احتمال ۹۰ درصد به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد، در همین راستا به دانشجویان توصیه می‌شود در کلاس‌های مجازی شرکت کنند و فرصت آموزش را از دست ندهند.

کلید واژه ها: دانشجویان واکسیناسیون دانشجویان واکسیناسیون کلاس حضوری پروین داداندیش دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب