داداندیش: در شرایط شیوع یک بیماری جهانی هستیم و در هر موقعیتی باید یاد بگیریم و تمرین کنیم که خود را با شرایط وفق دهیم و فعالیت‌های خود را متوقف نکنیم

۰۷ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۱ کد : ۵۰۵۰
تعداد بازدید:۵۲۳

درآئین اختتامیه ششمین جشنواره گردشگری خوراک با تأکید بر پیش‌خوراک و شیرینی‌های ماه مبارک رمضان که ۷ خرداد ۹۹ برگزار شد، پروین داداندیش، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با تبریک اعیاد گذشته و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، اظهار کرد: در شرایط کنونی جامعه، کانون‌های گردشگری و هتلداری با همراهی اساتید خود با وجود بیماری کرونا طرحی نو انجام و تمامی فعالیت‌های خود را به شکل مجازی ادامه دادند؛ این کار در کشور برای اولین بار است که انجام می‌شود و گزارش‌هایی که از کشورهای دیگر داریم نشان می‌دهد مثلاً مسابقات مجازی دوچرخه‌سواری یا کنسرت مجازی برگزار شده ولی تاکنون مسابقه مجازی آشپزی نداشتیم که جا دارد به شما تبریک بگویم.

وی افزود: مطمئناً این جشنواره با حضور شما دانشجویان اجرایی شد و اگر با وجود تمام تلاش‌هایی که همکاران من اعم از رؤسای دانشکده‌ها و اساتید انجام دادند، شما شرکت نمی‌کردید مسئولان واحد تهران غرب موفق نبودند؛ بیش از ۱۶۰ نفر از دانشجویان که در واقع یک‌هشتم دانشجویان رشته‌های گردشگری و هتلداری است، در این مسابقات شرکت کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب بیان کرد: اگرچه فضای مجازی نمی‌تواند همه آن ظرفیت‌ها را نشان بدهد اما به‌نظرم کاری فوق‌العاده‌ای بود که انجام شد و همکاران روابط عمومی همه اخبار را از طریق سایت و اینستاگرام اطلاع‌رسانی کردند. در اینستاگرام واحد حدود ۶ هزار نفر مخاطب داریم که با همت اساتید و دانشجویان گردشگری حدود یک‌سوم مخاطبان در این تعطیلی به این صفحه اینستاگرام پیوستند.
داداندیش خاطرنشان کرد: اکنون در شرایط شیوع یک بیماری جهانی هستیم و در هر موقعیتی باید یاد بگیریم و تمرین کنیم که خود را با شرایط وفق دهیم و فعالیت‌های خود را متوقف نکنیم و این خود تجربه خوبی است. یکی از ویژگی‌های گروه و کانون گردشگری و هتلداری این است که خیلی خوب کار خود را ارائه می‌دهند و به تصویر می‌کشند.

وی افزود: از تمامی اساتید و دانشجویان خوب کانون‌های گردشگری و هتلداری که بسیار فعال هستند، تشکر می‌کنم و امیدوام این کار ادامه پیدا کند؛ فضای جدیدی در زندگی ما به وجود آمده و خیلی از فرصت‌ها دو برابر شده است. فرصت‌های اشتغال، آموزش، مهارت‌آموزی، ارتباطات اجتماعی و ارتباطات جهانی - محلی، منطقه‌ای چند برابر شده و شما از این فرصت‌ها به‌طور شایسته استفاده کردید که جای تشکر و قدردانی دارد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب بیان کرد: امید است با کمک همه مردم و شما با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و بهداشت بتوانیم از بحران کرونا عبور کنیم. توصیه می‌کنم بعد از کرونا نیز برخی از فعالیت‌ها را به‌صورت مجازی ادامه دهید و مسابقات مجازی داشته باشیم که فرصت خوبی است. امیدوارم در آینده شاهد جشنواره‌های هفتم و هشتم باشیم و از شما می‌خواهم شبکه خود را حفظ کرده و آن را گسترش دهید و در رقابت‌های کشوری و جهانی با قدرت حضور پیدا کنید.

کلید واژه ها: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب اختتامیه شیوع کرونا مسابقات مجازی داداندیش جشنواره دانشجویان