نشست صمیمی دکتر داداندیش باتیم های دانشجویی حاضر در مرحله کشوری اولین رویداد ملی رقابت تیم های دانشجویی در کرسی های آزاد اندیشی

۰۲ تیر ۱۴۰۰ | ۲۱:۰۱ کد : ۵۹۱۵
تعداد بازدید:۷۰۲

به گزارش روابط عمومی واحد تهران غرب، به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی نشست صمیمانه رئیس واحدتهران غرب با تیم های دانشجویی حاضر در مرحله کشوری اولین رویداد ملی رقابت تیم های دانشجویی در کرسی های آزاد اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی روز چهارشنبه دوم تیرماه ۱۴۰۰ در محل سالن اجتماعات پروین اعتصامی ساختمان ستادی واحد تهران غرب برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر سیدحسین پیشگر، معاون فرهنگی و دانشجویی واحد تهران غرب، ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان و تشکر از تلاش و حضور مداوم آنها در رقابت های کرسی های آزاداندیشی، گزارشی از نحوه برگزاری کرسی ها از ابتدا تا مرحله کشوری را ارائه نمودند.
در ادامه دانشجویان، به صورت مجزا به بیان نقطه نظرات پیرامون برگزاری کرسی ها، نقاط قوت و ضعف آن پرداختند.
دکتر پروین داداندیش، رئیس واحد تهران غرب ضمن تشکر از دانشجویان شرکت کننده در کرس: های آزاد اندیشی گفت: کرسی های آزاد اندیشی می تواند تولید فکر کند و جریان فکری بسیار با ارزشی در جامعه به راه بیندازد. در یک جامعه دینی دانشجویان خط مقدم هستند، شما باید تجربیات خود را در اختیار دانشجویان دیگر قرار دهید، موضوعات اجتماعی را به مناظره بگذارید، باهم بحث کنید و در کنار یک داور با تجربه نتیجه مباحث خود را منعکس نمایید.
وی ضمن اشاره به لزوم تشکیل و راه اندازی کمیته ای با موضوع کرسی های آزاداندیشی در واحد افزود: این کمیته باید تشکیل شود تا بحث کرسی ها در واحد تهران غرب تداوم یابد. اشاعه فرهنگ نقد و گفتگو، آشنایی دانشجویان با دیدگاه های مختلف و در نهایت نهادینه کردن شعار انقلاب و شنیدن نظرات مخالف، می بایست از اهداف این کمیته باشد.
در پایان نشست به تمامی دانشجویان جوایزی به همراه لوح تقدیر اهداء گردید.
گفتنی است تعداد ۳ تیم از واحد تهران غرب در اولین رویداد ملی رقابت تیم های دانشجویی در کرسی های آزاد اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی در خرداد ماه ۱۴۰۰ حائز رتبه کشوری شدند.

کلید واژه ها: کرسی کرسی آزاد کرسی آزاد اندیشی واحد واحد تهران غرب دانشگاه آزاد اسلامی پروین داداندیش